2 min czytania

Zbadano twierdzenia Shein dotyczące zrównoważonego rozwoju

Twierdzenia Shein dotyczące zrównoważonego rozwoju są pod lupą, ponieważ włoski urząd ds. handlu wszczyna dochodzenie w sprawie Infinite Styles Services CO. Limited, firmy z siedzibą w Dublinie, zarządzającej włoską stroną internetową Shein. Sonda skupia się przede wszystkim na potencjalnie wprowadzających w błąd twierdzeniach środowiskowych zawartych na platformie.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Zbadano twierdzenia Shein dotyczące zrównoważonego rozwoju
Źródło: Depositphotos

Organ antymonopolowy twierdzi, że firma wydaje się sprawiać wrażenie, że produkuje i sprzedaje ubrania w sposób dobry dla środowiska, wysuwając twierdzenia, które nie są jasne lub mogą być fałszywe.

Władze, badając roszczenia Shein dotyczące zrównoważonego rozwoju, wyraziły zaniepokojenie linią odzieży „evoluSHEIN” , reklamowaną jako przyjazna dla środowiska. Dostarczone informacje mogłyby wprowadzać konsumentów w błąd co do ilości użytych włókien zielonych. Co więcej, brakuje przejrzystości w kwestii braku możliwości dalszego recyklingu odzieży.

Agencja antymonopolowa zwróciła również uwagę na problemy ze sposobem, w jaki Shein powiedział, że jest zaangażowany w redukcję emisji dwutlenku węgla oraz ze sposobem, w jaki ich dokumenty dotyczące zrównoważonego rozwoju na lata 2022 i 2023 pokazały, że w rzeczywistości zwiększają emisję gazów cieplarnianych.

Shein to marka fast fashion znana z tanich ubrań, ale jej praktyki pracownicze i wpływ na środowisko są coraz bardziej kontrolowane. Krążą pogłoski, że firma może wejść na giełdę w Londynie, co tylko pogorszyło te obawy.

Rzecznik Shein nie odpowiedział na prośby o komentarz w sprawie śledztwa w czasie, gdy pojawiły się te artykuły.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
WhatsApp ujednolica marketing na Facebooku i Instagramie
4 min czytania

WhatsApp ujednolica marketing na Facebooku i Instagramie

WhatsApp ogłosił na konferencji w Miami ważne aktualizacje biznesowe, które integrują zarządzanie marketingiem w WhatsApp, Facebooku i Instagramie. Firmy mogą teraz obsługiwać kampanie na wszystkich trzech platformach za pośrednictwem jednego panelu Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit wprowadza ocenę jakości dla kampanii reklamowych
3 min czytania

Reddit wprowadza ocenę jakości dla kampanii reklamowych

Reddit właśnie wprowadził coś, co rozpozna każdy reklamodawca – system oceny jakości reklam, podobnie jak Google. Nowy wynik optymalizacji ocenia konfigurację konta i mówi dokładnie, gdzie należy poprawić, dzięki czemu reklama Reddit jest mniej zgadywaniem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge