2 min czytania

Zbadano twierdzenia Shein dotyczące zrównoważonego rozwoju

Twierdzenia Shein dotyczące zrównoważonego rozwoju są pod lupą, ponieważ włoski urząd ds. handlu wszczyna dochodzenie w sprawie Infinite Styles Services CO. Limited, firmy z siedzibą w Dublinie, zarządzającej włoską stroną internetową Shein. Sonda skupia się przede wszystkim na potencjalnie wprowadzających w błąd twierdzeniach środowiskowych zawartych na platformie.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Zbadano twierdzenia Shein dotyczące zrównoważonego rozwoju
Źródło: Depositphotos

Organ antymonopolowy twierdzi, że firma wydaje się sprawiać wrażenie, że produkuje i sprzedaje ubrania w sposób dobry dla środowiska, wysuwając twierdzenia, które nie są jasne lub mogą być fałszywe.

Władze, badając roszczenia Shein dotyczące zrównoważonego rozwoju, wyraziły zaniepokojenie linią odzieży „evoluSHEIN” , reklamowaną jako przyjazna dla środowiska. Dostarczone informacje mogłyby wprowadzać konsumentów w błąd co do ilości użytych włókien zielonych. Co więcej, brakuje przejrzystości w kwestii braku możliwości dalszego recyklingu odzieży.

Agencja antymonopolowa zwróciła również uwagę na problemy ze sposobem, w jaki Shein powiedział, że jest zaangażowany w redukcję emisji dwutlenku węgla oraz ze sposobem, w jaki ich dokumenty dotyczące zrównoważonego rozwoju na lata 2022 i 2023 pokazały, że w rzeczywistości zwiększają emisję gazów cieplarnianych.

Shein to marka fast fashion znana z tanich ubrań, ale jej praktyki pracownicze i wpływ na środowisko są coraz bardziej kontrolowane. Krążą pogłoski, że firma może wejść na giełdę w Londynie, co tylko pogorszyło te obawy.

Rzecznik Shein nie odpowiedział na prośby o komentarz w sprawie śledztwa w czasie, gdy pojawiły się te artykuły.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Które kraje europejskie najbardziej polegają na zagranicznym handlu elektronicznym? Spojrzenie na handel transgraniczny w Europie
3 min czytania

Które kraje europejskie najbardziej polegają na zagranicznym handlu elektronicznym? Spojrzenie na handel transgraniczny w Europie

Najnowsze wyniki badania European Commerce Database (ECDB) ujawniają uderzające regionalne wzorce w zakresie tego, w jaki sposób różne kraje europejskie współpracują z międzynarodowymi sprzedawcami internetowymi i które kraje europejskie najbardziej polegają na zagranicznym handlu elektronicznym. Analiza ta bada różne stopnie przyjęcia transgranicznego handlu elektronicznego na całym kontynencie, przy jednoczesnym zachowaniu integralności podstawowych danych rynkowych.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Google AI Max rozszerza kampanie wyszukiwania poza słowa kluczowe
3 min czytania

Google AI Max rozszerza kampanie wyszukiwania poza słowa kluczowe

Google wprowadza AI Max – nowy zestaw funkcji dla kampanii w wyszukiwarce, który łączy automatyzację kreacji, bardziej precyzyjne kierowanie i lepszą kontrolę. Wykorzystuje on najnowsze możliwości sztucznej inteligencji. Funkcja będzie dostępna na całym świecie w wersji beta do końca maja i ma na celu pomóc reklamodawcom uzyskać więcej z ich kampanii.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+