2 min czytania

Meta w Cannes pokazuje markom, jak nawiązać kontakt z klientami

W zeszłym tygodniu na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions Meta pokazuje marketerom nowe sposoby na zbliżenie się do klientów.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Meta w Cannes pokazuje markom, jak nawiązać kontakt z klientami
Źródło: Depositphotos

Meta wprowadza opcje reklamowe oparte na sztucznej inteligencji w Messengerze, aby zwiększyć zaangażowanie marki, ponieważ coraz więcej osób korzysta z prywatnych wiadomości. Firma upraszcza interakcje z klientami i zwiększa aktywne zaangażowanie w technologię.

Sztuczna inteligencja do interakcji z klientami

Jedną z funkcji testowanych przez Meta jest odpowiedź na najczęstsze pytania, które firmy otrzymują w Messengerze.

To narzędzie pozwoli klientom kupować i uzyskiwać obsługę klienta, odpowiadając na często zadawane pytania w naturalny sposób.

Szybkie odpowiadanie na często zadawane pytania pozwoli firmom zaoszczędzić czas i zmniejszyć potrzebę interwencji człowieka, aby szybciej osiągnąć satysfakcję klienta i proces zamówienia.

Opiera się to na wcześniejszych pracach Meta nad platformą Messenger Bots, która została uruchomiona w 2016 roku. Pomimo początkowego braku entuzjazmu dla botów Messengera, nowa sztuczna inteligencja może być bardziej angażującym i wydajnym sposobem interakcji z klientami.

Source: Socialmediatoday.com

Reklamy z nowym przekazem

Meta wprowadza również nowe narzędzie do promocji wiadomości, które umożliwia marketerom tworzenie, zarządzanie i wysyłanie płatnych wiadomości do użytkowników, którzy wyrazili zgodę na ich otrzymywanie za pośrednictwem Menedżera reklam. Pozwoli to markom pozostać w kontakcie z klientami, wysyłając treści promocyjne bezpośrednio do skrzynek odbiorczych użytkowników.

Podczas niedawnego wydarzenia Meta Conversations ogłoszono , że firmy korzystające z Menedżera reklam dla WhatsApp mogą teraz przesyłać swoje listy subskrybentów do Meta. Sztuczna inteligencja znajdzie następnie najlepszy podzbiór odbiorców w oparciu o cel marketingowy, taki jak generowanie leadów lub świadomość produktu. Meta wprowadzi tę funkcję w Messengerze w przyszłości i może zwiększyć ukierunkowany zasięg i konwersje.

Czy sztuczna inteligencja może wystarczająco dokładnie naśladować ludzkie zachowanie? Meta stawia na trend prywatnych wiadomości, aby sądzić, że więcej wiadomości będzie równać się większej otwartości na reklamy. Ale zobaczymy.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Wpływ handlu detalicznego na zrównoważony rozwój: pokolenie Z napędza zmiany w branży FMCG
2 min czytania

Wpływ handlu detalicznego na zrównoważony rozwój: pokolenie Z napędza zmiany w branży FMCG

Zrównoważony rozwój handlu detalicznego stał się krytycznym problemem dla sektora FMCG , ponieważ pokolenie Z staje się kluczową grupą konsumentów. Wejście pokolenia Z na rynek pracy, z ich silnymi przekonaniami dotyczącymi ochrony środowiska, wywiera presję na sprzedawców detalicznych i firmy FMCG, aby lepiej zrozumieli konsekwencje zmian klimatycznych dla konsumentów, kupujących i kategorii produktów. Ta zmiana […]

Przeczytaj artykuł
Wzrost popularności marek skierowanych bezpośrednio do konsumenta (DTC) w Europie
4 min czytania

Wzrost popularności marek skierowanych bezpośrednio do konsumenta (DTC) w Europie

W ostatnich latach marki Direct-to-Consumer (DTC) zyskały znaczną popularność w Europie. Ten model biznesowy, który polega na tym, że marki sprzedają bezpośrednio klientom za pośrednictwem swoich kanałów online, skutecznie omija tradycyjnych pośredników detalicznych, takich jak domy towarowe czy marketplace’y. W związku z tym marki DTC zasadniczo przekształciły krajobraz handlu detalicznego, koncentrując się na spersonalizowanych doświadczeniach, […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+