Artykuły i aktualności na temat Marketing treści

7 strategii treści, które zwiększają sprzedaż w e-commerce nawet o 42%
10 min czytania

7 strategii treści, które zwiększają sprzedaż w e-commerce nawet o 42%

Większość marek e-commerce wyrzuca pieniądze na reklamy i zastanawia się, dlaczego sprzedaż spada. Oto, czego im brakuje: 84% osób kupuje po obejrzeniu filmu o produkcie, a marki korzystające ze strategicznych treści odnotowują 6 razy więcej konwersji niż te, które polegają wyłącznie na reklamach. Po tym, jak pomogliśmy ponad 200 markom e-commerce zwiększyć przychody dzięki content […]

Omar Angri Omar Angri
Co-Founder & CEO, MarginBusiness
Rola personalizacji w marketingu treści
11 min czytania

Rola personalizacji w marketingu treści

Personalizacja w marketingu treści w e-commerce stała się potężną strategią przyciągania uwagi, zwiększania zaangażowania i budowania lojalności. Jednak poza praktycznymi korzyściami, personalizacja sięga głęboko do psychologii konsumenta, wykorzystując ludzkie zachowania i uprzedzenia poznawcze do tworzenia znaczących doświadczeń, które prowadzą do konwersji.

Sarah Pokorna Sarah Pokorna
SEO Manager, WhitePress Publishing LTD
Strategie lokalizacji treści dla globalnego handlu elektronicznego
28 min czytania

Strategie lokalizacji treści dla globalnego handlu elektronicznego

Lokalizacja treści sprawia, że firmy mają 3x większe szanse na zwiększenie globalnej sprzedaży, na podstawie badania przeprowadzonego w 2024 r. przez Common Sense Advisory. Pokażemy Ci pięć praktycznych metod lokalizacji, które działają obecnie w globalnym e-commerce. Metody te koncentrują się na jakości tłumaczenia, adaptacji kulturowej i SEO dostosowanym do rynku – trzech czynnikach, które mają […]

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Copywriting a pisanie treści
3 min czytania

Copywriting a pisanie treści

Każda firma e-commerce musi zrozumieć różnice między copywritingiem a pisaniem treści. Chociaż mają różne zastosowania i stosują różne strategie, obie są niezbędne w przyciąganiu i angażowaniu klientów. W tym artykule wyjaśniono różnice między tymi stylami pisania, aby pomóc Ci podejmować lepsze decyzje marketingowe.

Siła korekty w tworzeniu wysokiej jakości tekstów
3 min czytania

Siła korekty w tworzeniu wysokiej jakości tekstów

Korekta to jeden z najważniejszych etapów w tworzeniu wysokiej jakości tekstów dla różnych form komunikacji. Nie chodzi tylko o usuwanie błędów gramatycznych i ortograficznych ze stron internetowych i blogów, ale dotyczy również drukowanych materiałów promocyjnych, a nawet książek. Korekta sprawia, że Twój tekst jest dokładny, jasny i godny zaufania.

Dlaczego ważne jest, aby cytować ekspertów podczas pisania blogów?
2 min czytania

Dlaczego ważne jest, aby cytować ekspertów podczas pisania blogów?

Obecna sytuacja rynkowa nie jest najróżowa dzięki wykorzystaniu AI przez copywriterów. Każda firma zastanowi się dwa razy nad tym, czy warto zainwestować w wysokiej jakości kopię od eksperta, czy też wystarczy kopia wygenerowana przez sztuczną inteligencję.