Aby pozostać w centrum uwagi, zawód ten potrzebuje nadbudowy w postaci czegoś, czego sztuczna inteligencja nie jest jeszcze w stanie zapewnić. Co to jest? To właśnie uczciwe cytaty szanowanych ekspertów w tej dziedzinie nadają tekstowi pieczęć wiarygodności i wynoszą go ponad masy konwencjonalnych lekkich blogów.
Poproszono Cię o napisanie ciekawego tekstu?
Napisanie długiego oświadczenia na dowolny temat nie stanowi problemu dla sztucznej inteligencji. Ale stworzenie bloga o zabawkach, na przykład, który nie jest tylko mdłą serią linijek wypełniających przestrzeń, może być interesujące. Dotrzyj do psychologa, pedagoga i konkretnej mamy i przekaż światu informacje, które są autentyczne, autentyczne i mają konkretne przesłanie.
Piszesz bloga dla firmy, która zajmuje się sprzedażą paneli fotowoltaicznych? Skontaktuj się z ekoaktywistą lub ekspertem ds. energii, aby porozmawiać bezpośrednio nie tylko ze sprzedawcą, ale z konkretnym zadowolonym klientem. Oczywiście zajmie to więcej czasu i wysiłku. Ale to podatek od jakości, z którym należy się liczyć. Sucha kalkulacja AI korzyści z instalacji paneli fotowoltaicznych nagle okaże się nieadekwatna w porównaniu z Twoim tekstem.
Wygląda na to, że teraźniejszość tęskni za powrotem do uczciwego dziennikarstwa, kiedy redaktor wyszedł w teren, osobiście wszedł w interakcję z respondentami i uzyskał informacje z pierwszej ręki, a nie z Google. Lekki tekst zostanie pozostawiony sztucznej inteligencji, ale wypowiedzi „na żywo” nadal będą naszą domeną, przynajmniej przez jakiś czas.