2 min czytania

Dlaczego ważne jest, aby cytować ekspertów podczas pisania blogów?

Obecna sytuacja rynkowa nie jest najróżowa dzięki wykorzystaniu AI przez copywriterów. Każda firma zastanowi się dwa razy nad tym, czy warto zainwestować w wysokiej jakości kopię od eksperta, czy też wystarczy kopia wygenerowana przez sztuczną inteligencję.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Dlaczego ważne jest, aby cytować ekspertów podczas pisania blogów?
Źródło: Depositphotos

Aby pozostać w centrum uwagi, zawód ten potrzebuje nadbudowy w postaci czegoś, czego sztuczna inteligencja nie jest jeszcze w stanie zapewnić. Co to jest? To właśnie uczciwe cytaty szanowanych ekspertów w tej dziedzinie nadają tekstowi pieczęć wiarygodności i wynoszą go ponad masy konwencjonalnych lekkich blogów.

Poproszono Cię o napisanie ciekawego tekstu?

Napisanie długiego oświadczenia na dowolny temat nie stanowi problemu dla sztucznej inteligencji. Ale stworzenie bloga o zabawkach, na przykład, który nie jest tylko mdłą serią linijek wypełniających przestrzeń, może być interesujące. Dotrzyj do psychologa, pedagoga i konkretnej mamy i przekaż światu informacje, które są autentyczne, autentyczne i mają konkretne przesłanie.

Piszesz bloga dla firmy, która zajmuje się sprzedażą paneli fotowoltaicznych? Skontaktuj się z ekoaktywistą lub ekspertem ds. energii, aby porozmawiać bezpośrednio nie tylko ze sprzedawcą, ale z konkretnym zadowolonym klientem. Oczywiście zajmie to więcej czasu i wysiłku. Ale to podatek od jakości, z którym należy się liczyć. Sucha kalkulacja AI korzyści z instalacji paneli fotowoltaicznych nagle okaże się nieadekwatna w porównaniu z Twoim tekstem.

Wygląda na to, że teraźniejszość tęskni za powrotem do uczciwego dziennikarstwa, kiedy redaktor wyszedł w teren, osobiście wszedł w interakcję z respondentami i uzyskał informacje z pierwszej ręki, a nie z Google. Lekki tekst zostanie pozostawiony sztucznej inteligencji, ale wypowiedzi „na żywo” nadal będą naszą domeną, przynajmniej przez jakiś czas.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
7 strategii treści, które zwiększają sprzedaż w e-commerce nawet o 42%
10 min czytania

7 strategii treści, które zwiększają sprzedaż w e-commerce nawet o 42%

Większość marek e-commerce wyrzuca pieniądze na reklamy i zastanawia się, dlaczego sprzedaż spada. Oto, czego im brakuje: 84% osób kupuje po obejrzeniu filmu o produkcie, a marki korzystające ze strategicznych treści odnotowują 6 razy więcej konwersji niż te, które polegają wyłącznie na reklamach. Po tym, jak pomogliśmy ponad 200 markom e-commerce zwiększyć przychody dzięki content […]

Omar Angri Omar Angri
Co-Founder & CEO, MarginBusiness
Rola personalizacji w marketingu treści
11 min czytania

Rola personalizacji w marketingu treści

Personalizacja w marketingu treści w e-commerce stała się potężną strategią przyciągania uwagi, zwiększania zaangażowania i budowania lojalności. Jednak poza praktycznymi korzyściami, personalizacja sięga głęboko do psychologii konsumenta, wykorzystując ludzkie zachowania i uprzedzenia poznawcze do tworzenia znaczących doświadczeń, które prowadzą do konwersji.

Sarah Pokorna Sarah Pokorna
SEO Manager, WhitePress Publishing LTD
Strategie lokalizacji treści dla globalnego handlu elektronicznego
28 min czytania

Strategie lokalizacji treści dla globalnego handlu elektronicznego

Lokalizacja treści sprawia, że firmy mają 3x większe szanse na zwiększenie globalnej sprzedaży, na podstawie badania przeprowadzonego w 2024 r. przez Common Sense Advisory. Pokażemy Ci pięć praktycznych metod lokalizacji, które działają obecnie w globalnym e-commerce. Metody te koncentrują się na jakości tłumaczenia, adaptacji kulturowej i SEO dostosowanym do rynku – trzech czynnikach, które mają […]

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+