2 min czytania

Dlaczego ważne jest, aby cytować ekspertów podczas pisania blogów?

Obecna sytuacja rynkowa nie jest najróżowa dzięki wykorzystaniu AI przez copywriterów. Każda firma zastanowi się dwa razy nad tym, czy warto zainwestować w wysokiej jakości kopię od eksperta, czy też wystarczy kopia wygenerowana przez sztuczną inteligencję.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Dlaczego ważne jest, aby cytować ekspertów podczas pisania blogów?
Źródło: Depositphotos

Aby pozostać w centrum uwagi, zawód ten potrzebuje nadbudowy w postaci czegoś, czego sztuczna inteligencja nie jest jeszcze w stanie zapewnić. Co to jest? To właśnie uczciwe cytaty szanowanych ekspertów w tej dziedzinie nadają tekstowi pieczęć wiarygodności i wynoszą go ponad masy konwencjonalnych lekkich blogów.

Poproszono Cię o napisanie ciekawego tekstu?

Napisanie długiego oświadczenia na dowolny temat nie stanowi problemu dla sztucznej inteligencji. Ale stworzenie bloga o zabawkach, na przykład, który nie jest tylko mdłą serią linijek wypełniających przestrzeń, może być interesujące. Dotrzyj do psychologa, pedagoga i konkretnej mamy i przekaż światu informacje, które są autentyczne, autentyczne i mają konkretne przesłanie.

Piszesz bloga dla firmy, która zajmuje się sprzedażą paneli fotowoltaicznych? Skontaktuj się z ekoaktywistą lub ekspertem ds. energii, aby porozmawiać bezpośrednio nie tylko ze sprzedawcą, ale z konkretnym zadowolonym klientem. Oczywiście zajmie to więcej czasu i wysiłku. Ale to podatek od jakości, z którym należy się liczyć. Sucha kalkulacja AI korzyści z instalacji paneli fotowoltaicznych nagle okaże się nieadekwatna w porównaniu z Twoim tekstem.

Wygląda na to, że teraźniejszość tęskni za powrotem do uczciwego dziennikarstwa, kiedy redaktor wyszedł w teren, osobiście wszedł w interakcję z respondentami i uzyskał informacje z pierwszej ręki, a nie z Google. Lekki tekst zostanie pozostawiony sztucznej inteligencji, ale wypowiedzi „na żywo” nadal będą naszą domeną, przynajmniej przez jakiś czas.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Copywriting a pisanie treści
3 min czytania

Copywriting a pisanie treści

Każda firma e-commerce musi zrozumieć różnice między copywritingiem a pisaniem treści. Chociaż mają różne zastosowania i stosują różne strategie, obie są niezbędne w przyciąganiu i angażowaniu klientów. W tym artykule wyjaśniono różnice między tymi stylami pisania, aby pomóc Ci podejmować lepsze decyzje marketingowe.

Przeczytaj artykuł
Google Trends przechodzi metamorfozę: nowe funkcje, które sprawią, że bardzo przydatne narzędzie SEO będzie jeszcze lepsze
2 min czytania

Google Trends przechodzi metamorfozę: nowe funkcje, które sprawią, że bardzo przydatne narzędzie SEO będzie jeszcze lepsze

Wprowadzono wiele zmian w Google Trends, który jest przydatnym narzędziem dla ekspertów ds. marketingu i SEO. Nowa wersja ma lepsze narzędzia, które dostarczają więcej informacji o trendach wyszukiwania. Użytkownicy mogą teraz uzyskiwać zmiany w danych w czasie rzeczywistym, co pozwala im na dokładniejszą i bardziej aktualną analizę trendów.

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+