Artykuły i aktualności na temat Portale społecznościowe

TikTok wprowadza kontrolę treści przez AI: użytkownicy mogą teraz regulować, ile generowanych treści widzą
5 min czytania

TikTok wprowadza kontrolę treści przez AI: użytkownicy mogą teraz regulować, ile generowanych treści widzą

Sieci społecznościowe zostały zalane generowanymi treściami. W jednym filmie pies ratuje kobietę przed potrąceniem przez samochód, w innym widzimy koty łapiące nocne szaleństwo i skaczące na głowę śpiącego właściciela. Czy to jest rozrywkowe? Czy to jest edukacyjne? Jedno jest pewne: jest generowany. Kiedy budzisz się i zdajesz sobie sprawę, że to, co widziałeś, nie jest […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
SEO społecznościowe na Instagramie: Jak zoptymalizować treści, aby klienci znaleźli Cię w Google
6 min czytania

SEO społecznościowe na Instagramie: Jak zoptymalizować treści, aby klienci znaleźli Cię w Google

Instagram przeszedł ewolucję z czysto wizualnej platformy w rolę wcześniej zdominowaną przez wyszukiwarki. Gdy Google zaczęło indeksować treści z profesjonalnych kont, platforma stała się źródłem odpowiedzi w wynikach wyszukiwania. Marki naturalnie więc na nowo oceniają, jak mówią o produktach, jak budują swoje profile i co faktycznie publikują. Co mówią nam dane i co to oznacza […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Dlaczego posty z aktywnymi odpowiedziami na komentarze radzą sobie lepiej?
4 min czytania

Dlaczego posty z aktywnymi odpowiedziami na komentarze radzą sobie lepiej?

W przeszłości uwaga skupiała się niemal wyłącznie na samym wpisie. Analizowano jej format, długość, wizualizacje i czas. Dziś sekcja komentarzy stała się równie ważną przestrzenią. Sieci społecznościowe coraz częściej preferują treści, które wywołują interakcje, a komentarze są sygnałem, który algorytmy bardzo uważnie monitorują.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Snapchat wprowadza reklamy do kanału czatu. Marki odnotowują 2,3-krotny wzrost świadomości
3 min czytania

Snapchat wprowadza reklamy do kanału czatu. Marki odnotowują 2,3-krotny wzrost świadomości

Snapchat wprowadza Sponsorowane Snapy – format reklamy, który pojawia się w prywatnych rozmowach między znajomymi. Wstępne wyniki pokazują, że gdy użytkownicy otwierają całą reklamę, świadomość marki rośnie 2,3 razy bardziej niż w innych sieciach społecznościowych.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Jak stworzyć post karuzelowy na LinkedIn
5 min czytania

Jak stworzyć post karuzelowy na LinkedIn

Jeśli chcesz, aby Twój post na LinkedIn został zauważony, jeden obraz lub długi tekst nie wystarczą. Działa to inaczej: posty karuzelowe przynoszą obecnie największy zasięg. Dlaczego? Ponieważ zmuszają ludzi do kliknięcia, pozostania na dłużej i przyswojenia Twojej historii krok po kroku.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Instagram dociera do 3 miliardów użytkowników
3 min czytania

Instagram dociera do 3 miliardów użytkowników

Instagram osiągnął 3 miliardy aktywnych użytkowników miesięcznie, poinformował szef Instagrama Adam Mosseri na swoim koncie na Instagramie. Ten kamień milowy stawia Meta jako zdecydowanego lidera w mediach społecznościowych, z Facebookiem, WhatsAppem, a teraz Instagramem wyraźnie przodującymi w ogólnym użyciu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU