1 min czytania

Nabycie

W marketingu wzrostu akwizycja polega na przyciągnięciu nowych użytkowników lub klientów do strony internetowej lub aplikacji mobilnej z kilku źródeł. W paradygmacie AARRR jest to pierwsze „A”, które wyjaśnia, jak zlokalizować konsumentów i ostatecznie przekształcić ich w klientów.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

W marketingu wzrostu akwizycja polega na przyciągnięciu nowych użytkowników lub klientów do strony internetowej lub aplikacji mobilnej z kilku źródeł. W paradygmacie AARRR jest to pierwsze „A”, które wyjaśnia, jak zlokalizować konsumentów i ostatecznie przekształcić ich w klientów. Inicjatywy marketingowe są realizowane przy użyciu płatnego, bezpłatnego lub obu podejść, w zależności od celu biznesowego. Marketing akwizycyjny, znany również jako marketing pozyskiwania leadów, to rodzaj marketingu, który jest skierowany szczególnie do konsumentów, którzy są świadomi Twojego produktu/usługi i są w trakcie podejmowania decyzji o zakupie.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Google usprawnia integrację GA4 i Search Console
3 min czytania

Google usprawnia integrację GA4 i Search Console

Google opublikowało nową dokumentację, która usprawnia integrację danych z Google Analytics (GA4) i Search Console w celu poprawy wydajności witryny i analizy SEO. Aktualizacja ta zostanie szczególnie doceniona przez firmy, które chcą zwiększyć ruch organiczny i poprawić wrażenia użytkowników.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Przeczytaj artykuł
Kluczowe trendy kształtujące marketing efektywnościowy w 2025 r.
18 min czytania

Kluczowe trendy kształtujące marketing efektywnościowy w 2025 r.

Marketing efektywnościowy zmienia się teraz jak nigdy dotąd. Dzięki ulepszeniom jakości życia, takim jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i rzeczywistość rozszerzona, nasze życie zawodowe ewoluuje każdego dnia. Pod względem technologicznym widzimy już, że duże firmy, takie jak Google, Meta i Microsoft, wdrażają rozwiązania, które mogą pomóc reklamodawcom w kreatywności, personalizacji, lepszym targetowaniu i nie tylko. […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+