W marketingu wzrostu akwizycja polega na przyciągnięciu nowych użytkowników lub klientów do strony internetowej lub aplikacji mobilnej z kilku źródeł. W paradygmacie AARRR jest to pierwsze „A”, które wyjaśnia, jak zlokalizować konsumentów i ostatecznie przekształcić ich w klientów. Inicjatywy marketingowe są realizowane przy użyciu płatnego, bezpłatnego lub obu podejść, w zależności od celu biznesowego. Marketing akwizycyjny, znany również jako marketing pozyskiwania leadów, to rodzaj marketingu, który jest skierowany szczególnie do konsumentów, którzy są świadomi Twojego produktu/usługi i są w trakcie podejmowania decyzji o zakupie.
Czy reklamy wstrzymujące zmienią handel elektroniczny?
Reklama cyfrowa stale ewoluuje i dostosowuje się do zachowań konsumentów. Najnowszym trendem kształtującym marketing online na platformach streamingowych są reklamy pauzowane. Jest to nowy format reklamowy, który pojawia się, gdy widzowie wstrzymują oglądane treści.