W marketingu wzrostu akwizycja polega na przyciągnięciu nowych użytkowników lub klientów do strony internetowej lub aplikacji mobilnej z kilku źródeł. W paradygmacie AARRR jest to pierwsze „A”, które wyjaśnia, jak zlokalizować konsumentów i ostatecznie przekształcić ich w klientów. Inicjatywy marketingowe są realizowane przy użyciu płatnego, bezpłatnego lub obu podejść, w zależności od celu biznesowego. Marketing akwizycyjny, znany również jako marketing pozyskiwania leadów, to rodzaj marketingu, który jest skierowany szczególnie do konsumentów, którzy są świadomi Twojego produktu/usługi i są w trakcie podejmowania decyzji o zakupie.
Techniczna lista kontrolna SEO: Najlepsza lista usprawniająca witrynę
Techniczna kondycja strony internetowej jest podstawą udanej optymalizacji SEO. Jeśli wyszukiwarki mają trudności ze skanowaniem witryny, zbyt długo czekają na odpowiedź serwera lub są zdezorientowane zduplikowaną treścią, uzyskanie wysokich pozycji w SERP-ach będzie prawie niemożliwe. Słaba optymalizacja techniczna witryny może zrujnować wszystkie wysiłki związane z optymalizacją on-page i off-page. W tej technicznej liście kontrolnej SEO […]