Model prowizyjny, w którym partnerzy otrzymują wynagrodzenie za generowanie leadów. Podejście to wynagradza partnerów, gdy odwiedzający podają informacje kontaktowe lub wypełniają formularze, niezależnie od natychmiastowych zakupów. PPL jest szeroko stosowany w branżach usługowych, finansowych i firmach B2B, w których cykl sprzedaży jest dłuższy. Firmy zazwyczaj oferują stałe płatności za zakwalifikowanego leada, co czyni ten model atrakcyjnym dla afiliantów kierujących reklamy do odbiorców, którzy mogą nie być gotowi do zakupu, ale chętnie dzielą się swoimi informacjami.
5 sekretów pozyskiwania talentów, które faktycznie sprawdzą się w 2025 roku (a nie to, co robią wszyscy inni)
Istnieje powód, dla którego niektóre firmy mają kandydatów w kolejce, podczas gdy inne zmagają się z pozyskiwaniem talentów nawet na podstawowe stanowiska. To nie to, co myślisz. Po pracy z setkami zespołów rekrutacyjnych, Ventsislava Nikolova zidentyfikowała dokładnie to, co odróżnia firmy, które przyciągają wielkie talenty od tych, które tego nie robią. Różnica jest większa niż […]