Koszt sprzedanych towarów, w skrócie COGS, dotyczy pieniędzy, które firma wydaje na wytwarzanie sprzedawanych rzeczy. To tak jak z kosztem przepisu dla piekarza – ile wydaje na mąkę, cukier i jajka, aby upiec ciasto. COGS pokrywa oczywiste wydatki: surowce, które wchodzą w skład produktu i płace wypłacane pracownikom, którzy go wytwarzają. Ale nie obejmuje takich rzeczy, jak reklamowanie produktu lub wysyłanie go do klientów. Zasadniczo COGS informuje, ile kosztuje stworzenie produktu, zanim zaczniesz martwić się o jego sprzedaż lub dostawę. Jest to kluczowa liczba dla firm, ponieważ pomaga im dowiedzieć się, ile naprawdę zyskują na każdej sprzedaży.
WhatsApp ujednolica marketing na Facebooku i Instagramie
WhatsApp ogłosił na konferencji w Miami ważne aktualizacje biznesowe, które integrują zarządzanie marketingiem w WhatsApp, Facebooku i Instagramie. Firmy mogą teraz obsługiwać kampanie na wszystkich trzech platformach za pośrednictwem jednego panelu Ads Manager.