AEO (Answer Engine Optimization) to metodologia skoncentrowana na optymalizacji treści w celu zapewnienia bezpośrednich, zwięzłych odpowiedzi na zapytania użytkowników, zwłaszcza w przypadku narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, takich jak asystenci głosowi i skrzynki odbiorcze. Kładzie nacisk na ustrukturyzowane dane, intencje użytkowników i formaty konwersacyjne w celu zwiększenia widoczności w wyszukiwarkach odpowiedzi.
Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał
Żadna technologia nie ma obecnie tak głębokiego wpływu na świat biznesu jak sztuczna inteligencja. Wciąż pojawiają się nowe narzędzia, a coraz więcej firm integruje je ze swoimi procesami. Sztuczna inteligencja robi również furorę w handlu elektronicznym – od tworzenia treści i rekomendacji produktów po lepszą obsługę klienta i zapobieganie oszustwom. Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji […]