Meta Dokument Catalyzing Connections ujawnia, że 87% użytkowników z pokolenia Z zaczęło śledzić markę po obejrzeniu jej Reel. 80% dokonało nawet zakupu po jego obejrzeniu. To wyraźnie pokazuje, jak ważne są treści wideo w wpływaniu na zachowania konsumentów.
Wraz z rosnącym udziałem wideo, które stanowi obecnie 60% czasu spędzonego na Facebooku i Instagramie, reklamy Reels oferują markom wyjątkową możliwość dotarcia do klientów tam, gdzie są one najbardziej zaangażowane.
Meta kładzie nacisk na trzy kluczowe zasady kreatywne, które maksymalizują skuteczność reklam w rolkach:
- Myśl pionowo: reklamy w formacie 9:16 są skuteczniejsze.
- Postaw na dźwięk: Filmy z dźwiękiem osiągają wyższy poziom zaangażowania.
- Utrzymuj bezpieczną strefę: Elementy kreacji w reklamie powinny być widoczne i skuteczne w interfejsie Reels. „Bezpieczna strefa” to miejsce w filmie, w którym zawartość nie będzie nakładać się na interfejs użytkownika aplikacji, taka jak kontrolki, elementy graficzne lub napisy.
Według danych Meta stosowanie tych zasad kreacji prowadzi do 34% niższego kosztu uzyskania wyniku (CPR) w porównaniu z reklamami graficznymi i nawet dwukrotnie większej dystrybucji w ramach umieszczenia rolek.
Kampanie ze zoptymalizowanymi elementami kreacji odnotowały 68% rozkład w Feedzie, Stories i Reels, co potwierdza ich skuteczność.
Czy wiesz już, w jaki sposób wykorzystasz reklamy Reels Ads, aby wesprzeć swoją markę?