2 min czytania

LinkedIn aktualizuje pakiet premium dla małych firm

LinkedIn uruchamia Premium Company Pages, funkcję zaprojektowaną, aby zachęcić małe firmy do zwiększenia swojej obecności na platformie. Dzięki nowym narzędziom LinkedIn ma pomóc firmom usprawnić ich obecność na platformie i skuteczniej generować leady.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
LinkedIn aktualizuje pakiet premium dla małych firm
Źródło: Depositphotos

Ulepszone narzędzia

Subskrybenci strony firmowej Premium będą mieli do dyspozycji szereg nowych funkcji, które pomogą w promowaniu ich działalności, w tym

  • Wezwanie do działania: Będziesz mógł dostosować elementy wezwania do działania, aby generować więcej potencjalnych klientów bezpośrednio ze strony firmy.
  • Automatyczne zaproszenia: Będziesz mógł automatycznie zapraszać osoby zainteresowane Twoją stroną biznesową lub treścią do obserwowania Twojej strony. Będzie nieograniczona liczba wiadomości do dołączenia do próśb i InMail.
  • Informacje o odwiedzających stronę: Uzyskaj cenne informacje o tym, kto odwiedza Twoją stronę.
  • Wyświetlanie referencji: Strony biznesowe Premium mają możliwość wyświetlania referencji klientów w sekcji Prezentacja usług.
  • Narzędzia asystenta pisania AI: Sztuczna inteligencja pomoże Ci tworzyć i edytować posty.

Te ulepszenia są obecnie w fazie testów i mają być dostępne na całym świecie do końca lipca.

Source: Depositphotos

Ceny i dostępność

Wartość profili biznesowych Premium na LinkedIn zależy w dużej mierze od tego, jak bardzo LinkedIn jest częścią Twojej strategii generowania leadów. Istnieje kilka opcji płatności za subskrypcje LinkedIn Premium Business. Członkostwo premium jest dostępne na trzech poziomach:

  • Biznes – kosztuje 14,95 € miesięcznie przez rok.
  • Business Plus – 29,95 € miesięcznie przez rok.
  • Executive – 53,95 € miesięcznie przez rok.

Dzięki stronom firmowym Premium małe firmy mogą teraz zwiększyć swoją obecność w Internecie i zwiększyć sprzedaż dzięki sile LinkedIn. Wykorzystując te nowe funkcje, przedsiębiorcy e-commerce mogą prezentować swoje produkty i usługi, angażować potencjalnych klientów i konwertować potencjalnych klientów na konwersje.

Niezależnie od tego, czy sprzedajesz ręcznie robioną biżuterię, rzemieślnicze jedzenie, czy produkty cyfrowe, strony firmowe Premium mogą pomóc Ci dotrzeć do szerszego grona odbiorców i rozwinąć Twój sklep internetowy. Po co więc czekać? Wyprzedź konkurencję i przenieś swój biznes e-commerce na wyższy poziom dzięki stronom firmowym Premium LinkedIn.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Przeczytaj artykuł
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Przeczytaj artykuł
Q5: Niewykorzystany potencjał marketingowy okresu poświątecznego
3 min czytania

Q5: Niewykorzystany potencjał marketingowy okresu poświątecznego

Okres od 26 grudnia do połowy stycznia, znany w kręgach marketingowych jako Q5, stanowi często pomijaną kopalnię możliwości dla marek. Podczas gdy wiele firm kończy swoje działania marketingowe po świątecznej gorączce, ten „ukryty kwartał” oferuje wyjątkowe korzyści dla tych, którzy rozumieją jego potencjał.

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+