
1. Plany zrównoważonego rozwoju: wartość uważnej konsumpcji
Dzisiejsi klienci są coraz bardziej zaniepokojeni wpływem na środowisko. Podczas Black Friday 2024 zobaczymy, jak wyróżniają się marki, które koncentrują się na zrównoważonym rozwoju. Na przykład marka Patagonia już 8 lat temu podjęła walkę z agresywnymi rabatami. Zamiast tego skupił się na ponownym wykorzystaniu oraz inicjatywach i edukacji w zakresie zrównoważonego rozwoju, skutecznie wyróżniając się i łącząc się ze świadomą publicznością.
2. Oferty specjalne i promocje błyskawiczne
Dzięki FOMO (Fear Of Missing Out), błyskawiczne oferty i ekskluzywne promocjew ostatnich godzinach Czarnego Piątku znacznie zwiększają konwersje. Upewnij się, że zaplanujesz ograniczone czasowo oferty w 2024 roku, które zainspirują do szybkiego zakupu. Kieruj reklamy do klientów, którzy odwiedzili Twój sklep w przeszłości i przedstaw im atrakcyjne oferty tuż przed tym, jak przegapią okazję.
3. Ulepszona obsługa wielokanałowa
Omnichannel jest nadal niezbędny, a bezbłędne doświadczenia zakupowe między sklepami internetowymi i fizycznymi będą bardziej potrzebne podczas Czarnego Piątku 2024 niż kiedykolwiek. Klienci pragną wyborów takich jak „kliknij i odbierz”; Chcą mieć możliwość kupowania online i gromadzenia się w sklepie, korzystania ze specjalnych promocji zarówno online, jak i w prawdziwych lokalizacjach. Prawidłowo wdrożone podejście omnichannel zwiększa możliwości konwersji i poprawia doświadczenia klientów.

Source: Depositphotos
4. Retargeting i zaawansowana personalizacja
Konsumenci mają obecnie zupełnie inne oczekiwania dotyczące personalizacji. Zaawansowany remarketing i segmentacja odbiorców będą coraz częściej wykorzystywane podczas Black Friday 2024 w celu zwiększenia konwersji. Duży wpływ na sprzedaż można mieć poprzez dostosowywanie promocji, ofert i sugestii produktów na podstawie danych o zachowaniu użytkowników. Personalizacja w dużym stopniu opiera się również na technologiach e-mail marketingu, które zwiększają wskaźniki otwarć i kliknięć, gdy oferty są dostosowane do określonych preferencji.
5. Wzrost popularności Black Week i wczesnych promocji
Rozprzestrzenianie się Czarnego Piątku na to, co jest obecnie znane jako „Tydzień” lub nawet „Miesiąc”, wyraźnie wskazuje na rok 2024. Coraz więcej sklepów rozpoczyna swoje kampanie przed oficjalnym dniem , aby jak najwcześniej przyciągnąć klientów. Strategia ta pozwala sklepom obniżyć szczyty popytu i zapewnić swoim klientom przyjemniejsze środowisko zakupowe.
Te trendy to tylko wierzchołek góry lodowej. Jeśli chcesz przenieść swój e-commerce na wyższy poziom i zapewnić sobie udany Black Friday, bądź na bieżąco 👇.