Artykuły i aktualności na temat Tworzenie stron internetowych i e-sklepów

Skalowalność e-commerce: jak radzić sobie ze wzrostami ruchu i maksymalizować sprzedaż
12 min czytania

Skalowalność e-commerce: jak radzić sobie ze wzrostami ruchu i maksymalizować sprzedaż

Podczas największych wydarzeń sprzedażowych w roku – takich jak Black Friday, wyprzedaże poświąteczne i różne kampanie sezonowe – sklepy internetowe stoją pod największą presją, aby poradzić sobie z gwałtownym wzrostem ruchu i zwiększoną liczbą zamówień. Ich sukces wymaga nie tylko solidnej infrastruktury technicznej, ale także dobrze przygotowanych procesów wewnętrznych i gotowości zespołu. Źle zarządzane skalowanie […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME
Koszty rozwiązań w zakresie rozwoju handlu elektronicznego
5 min czytania

Koszty rozwiązań w zakresie rozwoju handlu elektronicznego

Aby skutecznie przydzielić i zaplanować koszty finansowe rozwoju sklepu internetowego, należy najpierw zrozumieć, jak funkcjonuje e-commerce jako całość. Jako właściciel, powinieneś mieć jasny obraz całego procesu rozwoju – od wstępnego planowania do faktycznego uruchomienia. Ponadto należy wziąć pod uwagę bieżące wydatki wymagane do utrzymania i obsługi sklepu internetowego. Ważne jest również, aby zdać sobie sprawę, […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME
Proces tworzenia witryny e-commerce
10 min czytania

Proces tworzenia witryny e-commerce

Zastanawiasz się nad założeniem sklepu internetowego? Obecność handlu elektronicznego w dzisiejszym cyfrowym świecie ma kluczowe znaczenie dla niemal każdego sektora biznesowego. Niezależnie od tego, czy jesteś uznaną marką, czy też rozpoczynasz nową działalność online, ważne jest, aby zrozumieć, jak działa rozwój witryny e-commerce na różnych platformach handlu elektronicznego. Wiedza ta pomoże ci ocenić najlepsze opcje […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME
Wyprzedź konkurencję: najważniejsze trendy w tworzeniu witryn e-commerce
2 min czytania

Wyprzedź konkurencję: najważniejsze trendy w tworzeniu witryn e-commerce

Dobrze zaprojektowana witryna e-commerce ma kluczowe znaczenie dla każdego biznesu internetowego, ponieważ kształtuje lojalność i zaangażowanie klientów. 80% konsumentów preferuje firmy, które oferują spersonalizowane doświadczenia, dlatego personalizacja jest ważna w zwiększaniu zaangażowania i lojalności klientów.

Przyszłość bez plików cookie dzięki modelowaniu marketingu mieszanego
2 min czytania

Przyszłość bez plików cookie dzięki modelowaniu marketingu mieszanego

Od prawie 30 lat pliki cookie stron trzecich stanowią podstawę śledzenia online i użytkowników, zapewniając firmom cenny wgląd w zachowania użytkowników. Jednak wraz z rosnącymi przepisami dotyczącymi prywatności, przyszłość plików cookie jest niepewna. Firmy muszą skupić się na wyrażaniu zgody, gromadzeniu danych zgodnie z przepisami i sposobach mierzenia skuteczności kampanii, ponieważ konsumenci coraz bardziej martwią […]