2 min czytania

Przyszłość bez plików cookie dzięki modelowaniu marketingu mieszanego

Od prawie 30 lat pliki cookie stron trzecich stanowią podstawę śledzenia online i użytkowników, zapewniając firmom cenny wgląd w zachowania użytkowników. Jednak wraz z rosnącymi przepisami dotyczącymi prywatności, przyszłość plików cookie jest niepewna. Firmy muszą skupić się na wyrażaniu zgody, gromadzeniu danych zgodnie z przepisami i sposobach mierzenia skuteczności kampanii, ponieważ konsumenci coraz bardziej martwią się o to, w jaki sposób firmy wykorzystują ich dane.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Przyszłość bez plików cookie dzięki modelowaniu marketingu mieszanego
Źródło: Depositphotos

Firmy, agencje i właściciele mediów muszą współpracować, aby zapewnić uzyskanie zgody, gromadzenie danych i mierzenie skuteczności kampanii, aby wyprzedzić konkurencję. Powszechnym podejściem statystycznym dla firm przygotowujących się do stopniowego wycofywania plików cookie stron trzecich jest mieszane modelowanie marketingowe (MMM). Nie opierając się na plikach cookie stron trzecich, MMM łączy wiele źródeł danych w celu pomiaru skuteczności kampanii w wielu kanałach i punktach styku.



Marketerzy mogą podejmować świadome decyzje o tym, na co wydać swój budżet marketingowy, korzystając z MMM, aby uzyskać wgląd w swoje kampanie bez plików cookie stron trzecich. Należy wprowadzić jasne procesy uzyskiwania zgody, które oferują korzyści lub nagrody użytkownikom, którzy wyrażą zgodę na udostępnianie swoich danych, i ułatwiają wyłączenie udostępniania danych, aby budować zaufanie konsumentów i pokazać, że są chronieni.

Nie zapomnij! Budowanie zaufania konsumentów, marek i korporacji można osiągnąć tylko poprzez przejrzyste procesy gromadzenia danych i edukację konsumentów na temat ich praw.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Koszty rozwiązań w zakresie rozwoju handlu elektronicznego
5 min czytania

Koszty rozwiązań w zakresie rozwoju handlu elektronicznego

Aby skutecznie przydzielić i zaplanować koszty finansowe rozwoju sklepu internetowego, należy najpierw zrozumieć, jak funkcjonuje e-commerce jako całość. Jako właściciel, powinieneś mieć jasny obraz całego procesu rozwoju – od wstępnego planowania do faktycznego uruchomienia. Ponadto należy wziąć pod uwagę bieżące wydatki wymagane do utrzymania i obsługi sklepu internetowego. Ważne jest również, aby zdać sobie sprawę, […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME
Przeczytaj artykuł
Proces tworzenia witryny e-commerce
10 min czytania

Proces tworzenia witryny e-commerce

Zastanawiasz się nad założeniem sklepu internetowego? Obecność handlu elektronicznego w dzisiejszym cyfrowym świecie ma kluczowe znaczenie dla niemal każdego sektora biznesowego. Niezależnie od tego, czy jesteś uznaną marką, czy też rozpoczynasz nową działalność online, ważne jest, aby zrozumieć, jak działa rozwój witryny e-commerce na różnych platformach handlu elektronicznego. Wiedza ta pomoże ci ocenić najlepsze opcje […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+