
Firmy, agencje i właściciele mediów muszą współpracować, aby zapewnić uzyskanie zgody, gromadzenie danych i mierzenie skuteczności kampanii, aby wyprzedzić konkurencję. Powszechnym podejściem statystycznym dla firm przygotowujących się do stopniowego wycofywania plików cookie stron trzecich jest mieszane modelowanie marketingowe (MMM). Nie opierając się na plikach cookie stron trzecich, MMM łączy wiele źródeł danych w celu pomiaru skuteczności kampanii w wielu kanałach i punktach styku.
Marketerzy mogą podejmować świadome decyzje o tym, na co wydać swój budżet marketingowy, korzystając z MMM, aby uzyskać wgląd w swoje kampanie bez plików cookie stron trzecich. Należy wprowadzić jasne procesy uzyskiwania zgody, które oferują korzyści lub nagrody użytkownikom, którzy wyrażą zgodę na udostępnianie swoich danych, i ułatwiają wyłączenie udostępniania danych, aby budować zaufanie konsumentów i pokazać, że są chronieni.
Nie zapomnij! Budowanie zaufania konsumentów, marek i korporacji można osiągnąć tylko poprzez przejrzyste procesy gromadzenia danych i edukację konsumentów na temat ich praw.