2 min czytania

Wydatki online w Wielkiej Brytanii rosną, ponieważ sport kształtuje nawyki zakupowe – Ecommerce

Zgodnie z aktualną analizą Consumer Insights przeprowadzoną przez AliExpress, brytyjskie trendy w handlu internetowym znacznie się zmieniły, a wydarzenia sportowe mają największy wpływ na zachowania zakupowe.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Wydatki online w Wielkiej Brytanii rosną, ponieważ sport kształtuje nawyki zakupowe – Ecommerce
Źródło: Depositphotos

Według ankiety przeprowadzonej w wielu krajach europejskich, brytyjscy konsumenci spędzają w Internecie więcej czasu i pieniędzy niż kiedykolwiek. Brytyjczycy spędzali średnio prawie pięć godzin tygodniowo na przeglądaniu towarów w Internecie; Prym wiodą millenialsi (w wieku 35–44 lata); Prawie 56% ich zakupów zostało przeprowadzonych online.

Fascynujące jest to, że zachowania konsumentów zmieniły się wraz ze sportami letnimi w 2024 roku. Podczas gdy 40% respondentów uważa, że zakupy online sprawiły, że sport stał się w tym roku bardziej dostępny, ponad jedna trzecia respondentów stwierdziła, że wydarzenia sportowe wpłynęły na ich wybór mody.

Zmieniły się najważniejsze kategorie wydatków; Artykuły spożywcze i napoje znalazły się na pierwszym planie, wyprzedzając ubrania w rankingu. Brytyjczycy kupujący artykuły świąteczne, aby delektować się nimi podczas oglądania wydarzeń sportowych, są uznawani za tę zmianę. W ciągu trzech miesięcy średnie wydatki na internet wyniosły nieco niezwykłe 600 funtów.

Ponieważ ponad połowa konsumentów w Wielkiej Brytanii przyznaje się do korzystania z tych witryn, rynki internetowe wciąż nabierają rozpędu. Kluczowymi elementami napędzającymi ten trend są wygoda, konkurencyjne koszty i szeroka gama produktów.

Trzy czwarte respondentów stwierdziło, że uprawianie sportu pomaga im w zdrowiu psychicznym, a badanie podkreśliło również dobry wpływ sportu na kontakty społeczne i samopoczucie psychiczne.

W miarę rozwoju zakupów online oczywiste jest, że wydarzenia zewnętrzne, takie jak duże wydarzenia sportowe , mogą znacznie wpłynąć na zachowania klientów i wzorce wydatków. W dynamicznym świecie handlu elektronicznego zarówno detaliści, jak i rynki będą musieli zachować elastyczność, aby sprostać tym zmieniającym się potrzebom.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Nowe niemieckie prawo umożliwia anulowanie zamówień online jednym kliknięciem
3 min czytania

Nowe niemieckie prawo umożliwia anulowanie zamówień online jednym kliknięciem

Od czerwca 2026 r. każdy sprzedawca internetowy w Niemczech musi umieścić wyraźny przycisk „Anuluj umowę”, który działa za pomocą jednego kliknięcia. Niemieckie Ministerstwo Sprawiedliwości nazywa to ochroną konsumentów – ale firmy zajmujące się handlem elektronicznym nazywają to niepotrzebną biurokracją.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Sprzedaż artykułów spożywczych TikTok wzrosła w tym roku o 120%
4 min czytania

Sprzedaż artykułów spożywczych TikTok wzrosła w tym roku o 120%

Ostatnio na TikTok dzieje się coś szalonego. Lidl, niemiecki supermarket dyskontowy, upuszcza limitowane produkty w sklepie TikTok i wyprzedają się one szybciej niż kiedykolwiek. Ich dubajskie batoniki czekoladowe – te z nadzieniem pistacjowym, na punkcie których wszyscy mają obsesję – sprzedawały się w ilości 72 batonów na sekundę i skończyły się w ciągu 90 minut. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU