Zwiększanie zaufania klientów dzięki treściom wizualnym
Dołączenie doskonałych zdjęć i filmów to jedno z najlepszych sposobów budowania zaufania kupujących. Oto kilka wskazówek, jak ulepszyć strategię marketingową e-commerce:
- Wizualizacje produktów znacznie zwiększają zainteresowanie zakupem, zaufanie i współczynniki konwersji.
- Dołączenie drugiego obrazu jeszcze bardziej zwiększyło współczynniki konwersji .
- Zdjęcia o wyższej jakości połączone z większą liczbą skutecznych sprzedawców.
- Wiele wyświetleń podniosło współczynniki konwersji o 65%; Duże obrazy podwoiły je.
Dokładne opisy i wyraźne nazwy produktów
Nazwa i opis produktu powinny być jednoznaczne. Wielu konsumentów spotkało się z otrzymaniem towarów, które nie spełniły ich oczekiwań. Często wynikiem rozbieżności w nazwach i opisach produktów na kilku platformach jest właśnie ten rozdźwięk. Twoja marka i strategia marketingowa e-commerce ponosi odpowiedzialność za upewnienie się, że wszyscy sprzedawcy przestrzegają Twoich zasad. Sprzedawcy detaliczni powinni również ściśle dopasować się do standardów marki.
Korzystanie z opinii klientów
Procedura zakupu w marketingu e-commerce opiera się głównie na opiniach klientów:
- 95% konsumentów, według badań, bada produkty przed podjęciem decyzji o jednym z nich.
- 84% klientów wierzy w wiarygodne recenzje w takim samym stopniu, jak w osobiste rekomendacje
Podaj dokładne informacje o produkcie
Kluczem jest otwartość i precyzja. Uwzględnienie dużej ilości materiału, wymiaru, przypadku użycia i większej ilości szczegółów znacznie wpłynie na sprzedaż. W rzeczywistości nieodpowiednie lub niedokładne informacje o produkcie powodują, że 98% konsumentów rezygnuje z zakupu. Elementy techniczne, takie jak procedury wysyłki i zasady zwrotów , a także opisy odwołujące się do emocji, mogą mieścić się w tym materialnym spektrum.
W bezwzględnym środowisku marketingu e-commerce, koncentrując się na tych komponentach, możesz ulepszyć swoje strony produktów, zwiększyć świadomość marki, a wreszcie stymulować sprzedaż i dochody.