2 min czytania

Wpływ stron produktowych na współczynnik konwersji e-commerce

Strony produktowe stanowią filar taktyki sprzedaży online na nowoczesnym rynku cyfrowym. Często określane jako strony szczegółów produktu (PDP), strony te są miejscem, w którym konsumenci decydują, co najważniejsze. Maksymalizacja dochodów na platformach stacjonarnych i mobilnych zależy najpierw od optymalizacji tych witryn zarówno pod kątem marek, jak i sklepów.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Wpływ stron produktowych na współczynnik konwersji e-commerce
Źródło: Depositphotos

Zwiększanie zaufania klientów dzięki treściom wizualnym

Dołączenie doskonałych zdjęć i filmów to jedno z najlepszych sposobów budowania zaufania kupujących. Oto kilka wskazówek, jak ulepszyć strategię marketingową e-commerce:

  • Wizualizacje produktów znacznie zwiększają zainteresowanie zakupem, zaufanie i współczynniki konwersji.
  • Dołączenie drugiego obrazu jeszcze bardziej zwiększyło współczynniki konwersji .
  • Zdjęcia o wyższej jakości połączone z większą liczbą skutecznych sprzedawców.
  • Wiele wyświetleń podniosło współczynniki konwersji o 65%; Duże obrazy podwoiły je.

Dokładne opisy i wyraźne nazwy produktów

Nazwa i opis produktu powinny być jednoznaczne. Wielu konsumentów spotkało się z otrzymaniem towarów, które nie spełniły ich oczekiwań. Często wynikiem rozbieżności w nazwach i opisach produktów na kilku platformach jest właśnie ten rozdźwięk. Twoja marka i strategia marketingowa e-commerce ponosi odpowiedzialność za upewnienie się, że wszyscy sprzedawcy przestrzegają Twoich zasad. Sprzedawcy detaliczni powinni również ściśle dopasować się do standardów marki.

Source: Depositphotos

Korzystanie z opinii klientów

Procedura zakupu w marketingu e-commerce opiera się głównie na opiniach klientów:

  • 95% konsumentów, według badań, bada produkty przed podjęciem decyzji o jednym z nich.
  • 84% klientów wierzy w wiarygodne recenzje w takim samym stopniu, jak w osobiste rekomendacje

Podaj dokładne informacje o produkcie

Kluczem jest otwartość i precyzja. Uwzględnienie dużej ilości materiału, wymiaru, przypadku użycia i większej ilości szczegółów znacznie wpłynie na sprzedaż. W rzeczywistości nieodpowiednie lub niedokładne informacje o produkcie powodują, że 98% konsumentów rezygnuje z zakupu. Elementy techniczne, takie jak procedury wysyłki i zasady zwrotów , a także opisy odwołujące się do emocji, mogą mieścić się w tym materialnym spektrum.

W bezwzględnym środowisku marketingu e-commerce, koncentrując się na tych komponentach, możesz ulepszyć swoje strony produktów, zwiększyć świadomość marki, a wreszcie stymulować sprzedaż i dochody.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Wzrost popularności marek skierowanych bezpośrednio do konsumenta (DTC) w Europie
4 min czytania

Wzrost popularności marek skierowanych bezpośrednio do konsumenta (DTC) w Europie

W ostatnich latach marki Direct-to-Consumer (DTC) zyskały znaczną popularność w Europie. Ten model biznesowy, który polega na tym, że marki sprzedają bezpośrednio klientom za pośrednictwem swoich kanałów online, skutecznie omija tradycyjnych pośredników detalicznych, takich jak domy towarowe czy marketplace’y. W związku z tym marki DTC zasadniczo przekształciły krajobraz handlu detalicznego, koncentrując się na spersonalizowanych doświadczeniach, […]

Przeczytaj artykuł
Digital-First Zillennials zmieniają krajobraz handlu detalicznego dzięki unikalnym preferencjom zakupowym
3 min czytania

Digital-First Zillennials zmieniają krajobraz handlu detalicznego dzięki unikalnym preferencjom zakupowym

Urodzeni w latach 1991-1999 młodsi konsumenci z pokolenia millenialsów i starsze pokolenie Z częściej niż jakakolwiek inna grupa wiekowa wybierają produkty detaliczne kupując tylko online. Według ostatnich badań przeprowadzonych przez PYMNTS Intelligence, ta grupa wiekowa jest najmniej skłonna do robienia zakupów tylko w sklepie stacjonarnym, a najchętniej kupuje towary detaliczne wyłącznie online. Badanie oferuje również […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+