Marki Direct-to-Consumer (DTC) to firmy, które wytwarzają i sprzedają swoje produkty bezpośrednio konsumentom, omijając tradycyjnych pośredników, takich jak hurtownicy, dystrybutorzy i detaliści. Marki te zazwyczaj działają za pośrednictwem własnych platform e-commerce, stron internetowych, a czasem sklepów fizycznych, zachowując pełną kontrolę nad rozwojem produktów, marketingiem, sprzedażą i relacjami z klientami. Marki DTC często koncentrują się na tworzeniu silnej tożsamości marki, oferowaniu spersonalizowanych doświadczeń i wykorzystywaniu spostrzeżeń opartych na danych w celu zaspokojenia określonych potrzeb i preferencji klientów.
Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał
Żadna technologia nie ma obecnie tak głębokiego wpływu na świat biznesu jak sztuczna inteligencja. Wciąż pojawiają się nowe narzędzia, a coraz więcej firm integruje je ze swoimi procesami. Sztuczna inteligencja robi również furorę w handlu elektronicznym – od tworzenia treści i rekomendacji produktów po lepszą obsługę klienta i zapobieganie oszustwom. Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji […]