2 min czytania

Czym są cele SMART?

Cele SMART to ramy do wyznaczania skutecznych celów. Skrót SMART oznacza:

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

 

Specyficzny: Cele powinny być jasne i precyzyjne, a nie ogólnikowe. Mierzalny: Powinieneś być w stanie określić ilościowo lub przynajmniej mieć jakiś sposób na zmierzenie postępu.

Możliwy: Cele powinny być realistyczne i osiągalne, biorąc pod uwagę Twoje zasoby i ograniczenia.

Istotny: Cel powinien być zgodny z szerszymi celami i być wart zachodu.

Określony w czasie: Powinny istnieć określone ramy czasowe na osiągnięcie celu.

Ramy te pomagają w tworzeniu dobrze zdefiniowanych celów, które z większym prawdopodobieństwem zostaną osiągnięte. Na przykład, zamiast mówić „Chcę zwiększyć sprzedaż”, celem SMART byłoby „Zwiększenie miesięcznych przychodów ze sprzedaży o 15% w ciągu następnego kwartału poprzez wprowadzenie dwóch nowych linii produktów i rozszerzenie naszej kampanii e-mail marketingowej”. Korzystanie z celów SMART może poprawić koncentrację, zwiększyć motywację i zapewnić jasną drogę do sukcesu zarówno w kontekście osobistym, jak i zawodowym. Pomagają przekształcić mgliste intencje w konkretne plany działania.

 

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Przewodnik po reklamach na platformach Meta: Zwiększ swoje świąteczne kampanie e-commerce
5 min czytania

Przewodnik po reklamach na platformach Meta: Zwiększ swoje świąteczne kampanie e-commerce

Wraz ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia i okresem Black Friday, firmy e-commerce przygotowują się do jednego z najbardziej ruchliwych sezonów zakupowych w roku. Meta i jej platformy, w szczególności Facebook i Instagram, odgrywają kluczową rolę w kampaniach marketingowych przez cały rok. Podczas największych świąt zakupowych marketerzy, co zrozumiałe, nie mogą ich pominąć. Aby pomóc […]

Przeczytaj artykuł
Jak biuletyny strategiczne zwiększyły przychody o 37%
3 min czytania

Jak biuletyny strategiczne zwiększyły przychody o 37%

Acceleration Partners (AP) nawiązał współpracę z wiodącym partnerem kuponowym, aby sprostać typowym wyzwaniom marketingowym. Aby rozwiązać takie problemy, jak zwiększanie zasięgu, zwiększanie widoczności i zwiększanie sprzedaży, skupiono się na strategicznych biuletynach. W rezultacie, AP pomógł markom osiągnąć imponujący średni wzrost przychodów o 37%. Dodatkowo szeroka publiczność i elastyczne opcje promocji odegrały kluczową rolę w tym […]

Przeczytaj artykuł
Niemiecki plan działania w zakresie e-commerce: wyrównywanie szans w sektorze cyfrowym
3 min czytania

Niemiecki plan działania w zakresie e-commerce: wyrównywanie szans w sektorze cyfrowym

Niemiecki rząd podejmuje zdecydowane działania w ramach nowego niemieckiego planu działania w zakresie handlu elektronicznego, aby wyrównać szanse na rynku cyfrowym. Inicjatywa ta, zainicjowana przez wicekanclerza Roberta Habecka, ma na celu zapewnienie uczciwej konkurencji między europejskimi sprzedawcami internetowymi a azjatyckimi gigantami, takimi jak Shein i Temu. Niemiecki plan działania na rzecz e-commerce jest odpowiedzią na […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+