2 min czytania

Co jest kluczem do lojalności wobec marki?

W ewoluującym świecie handlu elektronicznego, gdzie liczy się każde kliknięcie, zrozumienie złożoności zachowań konsumentów jest niezbędne. Szczegółowy raport Intuit, The Science of Loyalty, zagłębia się w sposób myślenia konsumentów i ujawnia, co kryje się za lojalnością wobec marki.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Co jest kluczem do lojalności wobec marki?
Źródło: Depositphotos

Jakość, spójność i bliskość okazują się być kamieniami węgielnymi budowania lojalności. Przewyższają one nawet tak atrakcyjne aspekty jak rabaty i okazje. Zaufanie w handlu elektronicznym przebija wszystko inne.

Source: Intuit

Jeśli zdecydujesz się na prezenty dla klientów, z pewnością będzie to miało znaczenie.

Ludzie mają tendencję do oddawania tego, co otrzymali od innych. Naturalnie reagują pozytywnie na prezent, nawet jeśli o niego nie prosili. Relacja między klientem a marką pozostaje silna, jeśli konsument czuje, że istnieje wymiana wartości – że otrzymuje coś w zamian za swoje lojalne zachowanie.

31% konsumentów uważa, że ważne jest, aby marki nagradzały ich specjalnymi ofertami i rabatami. 64% osób w wieku 18-34 lat oczekuje, że marki będą je nagradzać specjalnymi ofertami i rabatami (w porównaniu do 53% ogółem).

Zaufanie nie jest pustym frazesem

Tożsamość w brandingu jest ważna, ponieważ odzwierciedla sposób, w jaki marka identyfikuje się z klientem. Konsumenci preferują marki, które odzwierciedlają ich wartości, co pomaga im uniknąć dyskomfortu związanego z poczuciem konfliktu między tymi wartościami. Coraz częściej ludzie wybierają marki, które są odzwierciedleniem ich samych.

35% konsumentów twierdzi, że ważne jest, aby marki sprawiały, że czują się dobrze. 23% osób w wieku 18-24 lat twierdzi, że ważne jest, aby marki odzwierciedlały ich osobiste wartości (w porównaniu do 18% ogółem).

Kompleksowe badanie obejmowało dane z USA, Kanady, Australii i Wielkiej Brytanii.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Dlaczego zbyt wiele logo dezorientuje klientów (prawdziwe studia przypadków)
10 min czytania

Dlaczego zbyt wiele logo dezorientuje klientów (prawdziwe studia przypadków)

Wyobraź sobie taką sytuację: Projektujesz zaproszenia dla swoich największych partnerów hurtowych i musisz zmieścić 12 różnych logo w jednym projekcie. Brzmi skomplikowanie? Tak wyglądała moja rzeczywistość w dużej marce modowej – dopóki nie odkryliśmy, jak zbyt wiele logo dezorientuje klientów i szkodzi rozpoznawalności marki. Po ponad 20 latach projektowania dla globalnych marek nauczyłem się, że […]

Kitty Lai Kitty Lai
Founder and Brand Strategist, ME BRAND
Zrozumienie tożsamości marki i jej znaczenia
10 min czytania

Zrozumienie tożsamości marki i jej znaczenia

Dzięki wizualizacjom generowanym przez sztuczną inteligencję i niekończącemu się szumowi marketingowemu, design staje się towarem – a bez silnej, wyróżniającej się tożsamości marki, marki ryzykują wtopienie się w morze identyczności. Dla właścicieli sklepów internetowych i marketerów e-commerce ma to jeszcze większe znaczenie. Przy niezliczonej liczbie sklepów oddalonych zaledwie o jedno kliknięcie, tożsamość marki jest tym, […]

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands
Jak budować świadomość marki?
4 min czytania

Jak budować świadomość marki?

Skuteczne strategie świadomości marki mogą znacząco wpłynąć na rozwój Twojej firmy, lojalność klientów i ogólny sukces. Zwiększając widoczność swojej marki, nie tylko przyciągasz nowych klientów, ale także wzmacniasz swoją pozycję w świadomości obecnych. Od wykorzystania platform cyfrowych po tworzenie niezapomnianych doświadczeń, istnieje wiele sposobów na zwiększenie obecności Twojej marki. Przyjrzyjmy się kilku sprawdzonym metodom zwiększania […]