
Opis ważnych zmian
Zmiana oznacza, że „Twój wynik będzie porównywany z innymi sprzedawcami w Twojej kategorii produktów, a nie z całym rynkiem, aby pomóc Ci uzyskać dokładniejszy obraz i przydatne wskazówki dotyczące Twojej firmy.”
Kroki związane z procesem wdrażania są następujące:
- Każdy wskaźnikShop Performance Score (SPS ) jest teraz porównywany z benchmarkami, które są istotne dla danej kategorii produktów
- Kategoria produktów z największą liczbą dostarczonych zamówień w ciągu ostatnich dziewięćdziesięciu dni służy jako punkt odniesienia.
- Niektórzy sprzedawcy mogą zaobserwować zmiany w swoim ogólnym SPS w wyniku tego dostosowania.
Implikacje dla sprzedawców
Sprzedawcy nie muszą nic robić; przejście następuje samoistnie. Te nowe poziomy odniesienia dla poszczególnych kategorii są już używane w obliczeniach Shop Performance Score od wczoraj, 13 marca 2025 r. Wystarczy przejść do pulpitu nawigacyjnego Shop Performance w Centrum Sprzedawcy TikTok, aby zobaczyć najnowsze szczegóły obliczeń.

Source: seller-uk.tiktok.com
Odnośnie oceny wydajności sklepu
Dla tych, którzy nie są zaznajomieni z tym pomysłem, ocena wydajności sklepu jest narzędziem, które pomaga właścicielom sklepów w ocenie i poprawie ich zdolności do interakcji z klientami i utrzymania ich jako lojalnych klientów. Odznaka Star Shop, dostęp do marketingu afiliacyjnego, kampanii, współfinansowana bezpłatna wysyłka, prezenty na żywo i lepsza widoczność dla potencjalnych klientów to tylko kilka korzyści, które wiążą się z uzyskaniem oceny „Dobry” lub wyższej.
Sklepy, które zrealizowały co najmniej 30 zamówień w ciągu ostatnich 90 dni i nie mają zamówień, które zostały oznaczone jako nieuczciwe, są jedynymi kwalifikującymi się do oceny. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z dokumentacją Centrum Sprzedawcy TikTok Shop, która zawiera wszystkie szczegóły dotyczące tych zmian.