2 min czytania

YouTube przedstawia „Burzę mózgów z Gemini”: Kreatywny impuls oparty na sztucznej inteligencji dla twórców filmów

YouTube, narzędzie Google do udostępniania filmów, szuka nowych podejść do wspierania producentów treści podczas ich procesu twórczego. YouTube zadebiutował ograniczonym eksperymentem o nazwie "Burza mózgów z Gemini" w niedawnym ogłoszeniu na swoim kanale Creator Insider. Zaprojektowana, aby pomóc producentom w wymyślaniu pomysłów na filmy, tworzeniu atrakcyjnych tytułów i tworzeniu efektownych wizualnie miniatur, ta funkcja łączy w sobie sztuczną inteligencję Gemini firmy Google.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
YouTube przedstawia „Burzę mózgów z Gemini”: Kreatywny impuls oparty na sztucznej inteligencji dla twórców filmów
Źródło: Depositphotos

Wprowadzenie funkcji opartych na sztucznej inteligencji w YouTube może zapewnić YouTube przewagę konkurencyjną nad innymi dostawcami wideo w mediach społecznościowych. YouTube ma nadzieję, że zainspiruje twórców do korzystania z technologii sztucznej inteligencji Google zamiast szukania substytutów, takich jak ChatGPT firmy OpenAI.

Przedstawiciel YouTube powiedział TechCrunch, że test na małą skalę ma teraz wybrany zestaw twórców, którzy mają teraz dostęp do tej funkcji. Zanim pomyśli się o większym wydaniu, firma chce przejrzeć komentarze twórców.

To nowe narzędzie oparte na Gemini pojawia się tuż po innej funkcji sztucznej inteligencji, z którą YouTube zaczął eksperymentować w maju. Koncentruje się na inspirowaniu treścią, ta wcześniejsza technologia opracowuje konspekty, aby rozpocząć proces produkcji przy użyciu sztucznej inteligencji do polecania tematów wideo w zależności od zainteresowań odbiorców.

YouTube postrzega to jako szansę na ocenę preferencji twórców w zakresie tworzenia pomysłów na treści między integracją Gemini, narzędziem inspiracji lub oboma tymi elementami razem. Osoby biorące udział w eksperymencie mogą uzyskać dostęp do tych funkcji w YouTube Studio. Wprowadzenie pomysłu wideo w oknie wyszukiwania daje dwie możliwości: narzędzie Burza mózgów z Gemini lub narzędzie inspiracji.

Podczas gdy rywale, tacy jak Instagram i TikTok, koncentrują teraz swoje wysiłki w zakresie sztucznej inteligencji na umożliwieniu twórcom tworzenia swoich cyfrowych awatarów, sieci społecznościowe, YouTube podchodzą do rzeczy inaczej. Platforma koncentruje się na wykorzystaniu technologii sztucznej inteligencji, aby pomóc twórcom w tworzeniu ich materiałów od podstaw.

YouTube chce zapewnić twórcom możliwości, które nie są obecnie dostępne na konkurencyjnych platformach, wprowadzając narzędzia do burzy mózgów oparte na sztucznej inteligencji. Szukając pomocy w zakresie pomysłów na treści, firma chce wiedzieć, czy artyści uważają, że pomocne jest posiadanie zarówno narzędzia inspiracji, jak i opcji współpracy z Gemini.

 

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Nowe narzędzia w YouTube chroniące twórców i marki
3 min czytania

Nowe narzędzia w YouTube chroniące twórców i marki

Nowe narzędzia w YouTube rewolucjonizują ochronę treści. Obrona platformy przed deepfake’ami nasila się, ponieważ YouTube wprowadza innowacyjne funkcje chroniące twórców i marki. Te nowe narzędzia w YouTube będą ostrzegać użytkowników o treściach generowanych przez sztuczną inteligencję, które próbują wykorzystać ich oryginalne dzieła. Rozwój ten otwiera nowe możliwości w zakresie ochrony marki i ulepszania treści, co […]

Przeczytaj artykuł
Jak automatyzacja i sztuczna inteligencja zmienią obsługę klienta
4 min czytania

Jak automatyzacja i sztuczna inteligencja zmienią obsługę klienta

Z badania przeprowadzonego przez Zendesk wynika, że doświadczenia klientów wkrótce ulegną dużym zmianom. Menedżerowie uważają, że w ciągu najbliższych trzech lat automatyzacja i sztuczna inteligencja całkowicie zmienią doświadczenia klientów. W rzeczywistości 80% z nich uważa, że standard CX już nie będzie istniał.

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+