2 min czytania

Wydatki na reklamę w Wielkiej Brytanii sięgną 9,2 mld funtów w pierwszym kwartale tego roku

Brytyjska scena reklamowa pobiła rekordy wydatków w pierwszym kwartale. Nowe dane Advertising Association i WARC pokazują niesamowity wzrost wydatków na reklamę o 9,3%, co spowodowało, że cała kwota wzrosła do zaskakującej kwoty 9,2 miliarda funtów w okresie od stycznia do marca.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Wydatki na reklamę w Wielkiej Brytanii sięgną 9,2 mld funtów w pierwszym kwartale tego roku
Źródło: Depositphotos

Ten niesamowity wzrost marketingu cyfrowego , napędzany głównie przez ciągłą ekspansję reklamy cyfrowej, przekroczył wcześniejsze szacunki o ponad trzy punkty procentowe. Kanały online stanowią obecnie zdumiewające 79,7% całkowitych wydatków reklamowych w Wielkiej Brytanii.

Analitycy branżowi przewidują, że ożywienie będzie kontynuowane. Przy spodziewanym wzroście o 9,2% w drugim kwartale, inwestycje w reklamę mogą wzrosnąć do 9,7 miliarda funtów.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Eksperci prognozują obecnie roczną stopę wzrostu na poziomie 7,7%, więc perspektywa na cały rok została zmieniona w górę. Do końca roku zwiększyłoby to marketing cyfrowy i internetowy w Wielkiej Brytanii do oszałamiającej kwoty 39,4 miliarda funtów.

Istnieje kilka branż przygotowanych na szczególnie dobre wyniki:

  • Reklama zewnętrzna w domu: +12,5%
  • Reklama w wyszukiwarce: + 10,1%
  • Radio: +5,5%

Napędzany latem pełnym wydarzeń sportowych, Broadcaster Video On-Demand (BVOD) jest specjalnie przygotowany do przekroczenia granicy 1 miliarda funtów po raz pierwszy.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sprzedaż artykułów spożywczych TikTok wzrosła w tym roku o 120%
4 min czytania

Sprzedaż artykułów spożywczych TikTok wzrosła w tym roku o 120%

Ostatnio na TikTok dzieje się coś szalonego. Lidl, niemiecki supermarket dyskontowy, upuszcza limitowane produkty w sklepie TikTok i wyprzedają się one szybciej niż kiedykolwiek. Ich dubajskie batoniki czekoladowe – te z nadzieniem pistacjowym, na punkcie których wszyscy mają obsesję – sprzedawały się w ilości 72 batonów na sekundę i skończyły się w ciągu 90 minut. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU