2 min czytania

Wydatki na reklamę w Wielkiej Brytanii sięgną 9,2 mld funtów w pierwszym kwartale tego roku

Brytyjska scena reklamowa pobiła rekordy wydatków w pierwszym kwartale. Nowe dane Advertising Association i WARC pokazują niesamowity wzrost wydatków na reklamę o 9,3%, co spowodowało, że cała kwota wzrosła do zaskakującej kwoty 9,2 miliarda funtów w okresie od stycznia do marca.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Wydatki na reklamę w Wielkiej Brytanii sięgną 9,2 mld funtów w pierwszym kwartale tego roku
Źródło: Depositphotos

Ten niesamowity wzrost marketingu cyfrowego , napędzany głównie przez ciągłą ekspansję reklamy cyfrowej, przekroczył wcześniejsze szacunki o ponad trzy punkty procentowe. Kanały online stanowią obecnie zdumiewające 79,7% całkowitych wydatków reklamowych w Wielkiej Brytanii.

Analitycy branżowi przewidują, że ożywienie będzie kontynuowane. Przy spodziewanym wzroście o 9,2% w drugim kwartale, inwestycje w reklamę mogą wzrosnąć do 9,7 miliarda funtów.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Eksperci prognozują obecnie roczną stopę wzrostu na poziomie 7,7%, więc perspektywa na cały rok została zmieniona w górę. Do końca roku zwiększyłoby to marketing cyfrowy i internetowy w Wielkiej Brytanii do oszałamiającej kwoty 39,4 miliarda funtów.

Istnieje kilka branż przygotowanych na szczególnie dobre wyniki:

  • Reklama zewnętrzna w domu: +12,5%
  • Reklama w wyszukiwarce: + 10,1%
  • Radio: +5,5%

Napędzany latem pełnym wydarzeń sportowych, Broadcaster Video On-Demand (BVOD) jest specjalnie przygotowany do przekroczenia granicy 1 miliarda funtów po raz pierwszy.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Nowe dane TikTok ujawniają: Filmy powyżej 60 sekund mają o 43% większy zasięg
3 min czytania

Nowe dane TikTok ujawniają: Filmy powyżej 60 sekund mają o 43% większy zasięg

Wszystkie osoby zajmujące się e-commerce, które edytowały filmy do 15 sekund – mamy nowe dane TikTok, które mogą zmienić wszystko, co robisz. Platforma opublikowała w zeszłym tygodniu kilka otwierających oczy statystyk z analizy pierwszego kwartału. Filmy trwające ponad 60 sekund znacznie przewyższają krótsze materiały. Tak, my też byliśmy zaskoczeni. Jest to sprzeczne ze wszystkim, co […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Aktualizacja ładowania tagów GTM: istotne zmiany dla śledzenia konwersji w e-commerce
3 min czytania

Aktualizacja ładowania tagów GTM: istotne zmiany dla śledzenia konwersji w e-commerce

Czy otrzymałeś wiadomość e-mail o zmianach w sposobie ładowania tagów Google Ads i Floodlight przez Google Tag Manager (GTM) od 10 kwietnia 2025 r.? Ta aktualizacja może mieć wpływ na śledzenie konwersji, remarketing i sposób zarządzania tagami w GTM. Co dokładnie się zmienia, dlaczego tak się dzieje i co należy zrobić? Przyjrzyjmy się temu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+