2 min czytania

Wydatki na reklamę w Wielkiej Brytanii sięgną 9,2 mld funtów w pierwszym kwartale tego roku

Brytyjska scena reklamowa pobiła rekordy wydatków w pierwszym kwartale. Nowe dane Advertising Association i WARC pokazują niesamowity wzrost wydatków na reklamę o 9,3%, co spowodowało, że cała kwota wzrosła do zaskakującej kwoty 9,2 miliarda funtów w okresie od stycznia do marca.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Wydatki na reklamę w Wielkiej Brytanii sięgną 9,2 mld funtów w pierwszym kwartale tego roku
Źródło: Depositphotos

Ten niesamowity wzrost marketingu cyfrowego , napędzany głównie przez ciągłą ekspansję reklamy cyfrowej, przekroczył wcześniejsze szacunki o ponad trzy punkty procentowe. Kanały online stanowią obecnie zdumiewające 79,7% całkowitych wydatków reklamowych w Wielkiej Brytanii.

Analitycy branżowi przewidują, że ożywienie będzie kontynuowane. Przy spodziewanym wzroście o 9,2% w drugim kwartale, inwestycje w reklamę mogą wzrosnąć do 9,7 miliarda funtów.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Eksperci prognozują obecnie roczną stopę wzrostu na poziomie 7,7%, więc perspektywa na cały rok została zmieniona w górę. Do końca roku zwiększyłoby to marketing cyfrowy i internetowy w Wielkiej Brytanii do oszałamiającej kwoty 39,4 miliarda funtów.

Istnieje kilka branż przygotowanych na szczególnie dobre wyniki:

  • Reklama zewnętrzna w domu: +12,5%
  • Reklama w wyszukiwarce: + 10,1%
  • Radio: +5,5%

Napędzany latem pełnym wydarzeń sportowych, Broadcaster Video On-Demand (BVOD) jest specjalnie przygotowany do przekroczenia granicy 1 miliarda funtów po raz pierwszy.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
58% udostępnia wiadomości e-mail w celu uzyskania zniżek, ale chroni dane społecznościowe
3 min czytania

58% udostępnia wiadomości e-mail w celu uzyskania zniżek, ale chroni dane społecznościowe

Sprzedawcy detaliczni odkrywają, że choć klienci uwielbiają rabaty, obawiają się również o swoją prywatność podczas udostępniania danych osobowych. Według ostatniego badania przeprowadzonego przez firmę konsultingową Daemon, oferty promocyjne i e-maile z rabatami pozostają silną atrakcją dla różnych pokoleń; Milenialsi prowadzą z 67%, następnie Baby Boomers z 65% i Gen Z z 61% pod względem powtarzających […]

Przeczytaj artykuł
88% kupujących chce wielokanałowości: 5 kluczowych strategii dla sukcesu nowoczesnego handlu detalicznego
5 min czytania

88% kupujących chce wielokanałowości: 5 kluczowych strategii dla sukcesu nowoczesnego handlu detalicznego

Najnowszy coroczny raport Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) przynosi nowe spostrzeżenia na temat tego, w jakim kierunku zmierzają obecne oczekiwania kupujących. Badanie zostało przeprowadzone na próbie ponad 8000 klientów z krajów takich jak USA, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Kanada, Australia i Indie. Dlaczego omnichannel jest dziś modnym hasłem? I jakie strategie muszą przyjąć marki, aby […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+