3 min czytania

Wydarzenie zakupowe Amazon Prime Day bije wszelkie rekordy

Pierwotnie upamiętniający 20. rocznicę Amazon, Amazon Prime Day rozpoczął się w 2015 roku. Był oferowany w dziewięciu krajach i początkowo trwał dwadzieścia cztery godziny. Wydarzenie w tym roku odbyło się w 24 krajach i ustanowiło rekordy sprzedaży.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Wydarzenie zakupowe Amazon Prime Day bije wszelkie rekordy
Źródło: Depositphotos

Prime Day rozpoczął się jako 48-godzinny maraton zakupów. Każdego roku dołączają nowe narody, a liczba zniżek i ofert również rośnie. Na przykład w 2023 roku sprzedano ponad 375 milionów rzeczy, a konsumenci zaoszczędzili ponad 2,5 miliarda dolarów.

Nie tylko konsumenci szukający świetnych ofert są podekscytowani Prime Day, ale małe i średnie firmy sprzedające na Amazon również czekają na niego z niecierpliwością. Dla nich to duża szansa na zwiększenie sprzedaży i widoczności produktów. Do 2022 roku ich sprzedaż przewyższyła nawet sprzedaż Amazona.

Należy wspomnieć, że wydarzenie jest ograniczone wyłącznie do członków premium Amazon Prime. Korzyści obejmują darmową wysyłkę milionów produktów i szybką logistykę. Niektóre miejsca oferują dostawę tego samego dnia lub dwóch dni. Dodatkowo dostępne dla subskrybentów są Prime Video, Prime Music, Prime Reading, Prime Gaming i Amazon Fresh. Uzyskują również dostęp do wyjątkowych ofert i rabatów, w tym ofert specjalnych Prime Day.

Artykuły gospodarstwa domowego, elektronika użytkowa i urządzenia Amazon należą do najlepiej sprzedających się kategorii.

Source: Numerator

Jaki był rok 2024

Prime Day 2024 przebił dotychczasowe wyniki. Osiągając dochód w wysokości 14,2 miliarda dolarów, wzrósł o 11% w porównaniu z rokiem poprzednim. Zakup urządzeń mobilnych (7 mld USD) stanowił ponad połowę całości, co stanowi wzrost o 18,6% w porównaniu z rokiem poprzednim.

W porównaniu z typową sprzedażą jednodniową w czerwcu, sprzedaż elektroniki Prime Day wzrosła o 61%. sprzedaż odzieży dziecięcej o 165% w porównaniu z czerwcem; sprzedaży artykułów szkolnych i biurowych o 216%. Można to przypisać zbliżającemu się rozpoczęciu roku szkolnego. Z tego powodu Prime Day jest idealny do zaprezentowania tych towarów; Dlatego firmy powinny zastanowić się nad tym w swoim planie marketingowym.

Chociaż duże firmy, takie jak Walmart i Target, rozpoczęły własne specjalne oferty i wydarzenia zakupowe, aby przyciągnąć konsumentów i rywalizować z Prime Day, Amazon zdołał w tym miesiącu przejąć udział w rynku od innych sklepów.

Aby zaspokoić część popytu, Amazon udzielił wcześniejszego dostępu do okazji jeszcze przed rozpoczęciem dwudniowego wydarzenia. Dane z Numerator pokazują, że w porównaniu z 56,64 USD w 2023 r., średnie wydatki na zamówienie przez pierwsze 32 godziny Prime Day wyniosły 60,03 USD.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
58% udostępnia wiadomości e-mail w celu uzyskania zniżek, ale chroni dane społecznościowe
3 min czytania

58% udostępnia wiadomości e-mail w celu uzyskania zniżek, ale chroni dane społecznościowe

Sprzedawcy detaliczni odkrywają, że choć klienci uwielbiają rabaty, obawiają się również o swoją prywatność podczas udostępniania danych osobowych. Według ostatniego badania przeprowadzonego przez firmę konsultingową Daemon, oferty promocyjne i e-maile z rabatami pozostają silną atrakcją dla różnych pokoleń; Milenialsi prowadzą z 67%, następnie Baby Boomers z 65% i Gen Z z 61% pod względem powtarzających […]

Przeczytaj artykuł
88% kupujących chce wielokanałowości: 5 kluczowych strategii dla sukcesu nowoczesnego handlu detalicznego
5 min czytania

88% kupujących chce wielokanałowości: 5 kluczowych strategii dla sukcesu nowoczesnego handlu detalicznego

Najnowszy coroczny raport Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) przynosi nowe spostrzeżenia na temat tego, w jakim kierunku zmierzają obecne oczekiwania kupujących. Badanie zostało przeprowadzone na próbie ponad 8000 klientów z krajów takich jak USA, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Kanada, Australia i Indie. Dlaczego omnichannel jest dziś modnym hasłem? I jakie strategie muszą przyjąć marki, aby […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+