2 min czytania

Trendy w zakupach świątecznych w Wielkiej Brytanii: boom na handel internetowy i zrównoważony handel detaliczny

Według najnowszego raportu Experian i Reward, zbliża się sezon świąteczny, a sklepy przygotowują się do skorzystania z dodatkowych pieniędzy, które ludzie wydadzą. Rok do roku wydatki online wzrosły o 4%, pochłaniając większą część portfeli ludzi.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Trendy w zakupach świątecznych w Wielkiej Brytanii: boom na handel internetowy i zrównoważony handel detaliczny
Źródło: Depositphotos

Ze względu na niesprzyjającą pogodę i łatwość dostawy online, konsumenci decydują się na zakupy z domu w te święta Bożego Narodzenia, co sprawia, że zakupy online stają się normą. Podczas gdy zakupy w sklepach stacjonarnych spadły o 2% rok do roku, wydatki online wzrosły o 4%, co wskazuje na znaczny wzrost sprzedaży w e-commerce.

Przewiduje się, że tendencja ta utrzyma się do końca roku, zyskując większą część siły nabywczej konsumentów.

Zakupy z drugiej ręki stają się popularnym trendem, rośnie również popularność zrównoważonych zakupów. Dzięki tej zmianie Brytyjczycy mogą teraz kupować swoje ulubione artykuły modowe za ułamek ceny, co również zmniejsza wpływ na środowisko i oferuje doskonałą wartość.

A 21% increase in overall sales was discovered after transactions at second-hand online marketplaces were analyzed. Younger and middle-aged generations are also using these channels to find deals.

Source: Experian

Wzrost ogólnej sprzedaży o 21% został odkryty po przeanalizowaniu transakcji na internetowych platformach handlowych z używanymi rzeczami. Młodsze pokolenia i pokolenia w średnim wieku również korzystają z tych kanałów, aby znaleźć oferty.

Przesłanie dla handlu elektronicznego jest jasne: w miarę jak świąteczne zakupy online stają się nową normą , a zrównoważony rozwój zajmuje centralne miejsce, sprzedawcy detaliczni, którzy łączą cyfrową wygodę z ekologiczną ofertą, mają szansę na duży sukces w tym świątecznym sezonie zakupowym.

Przy boomie na rynkach wtórnych w tempie 21%, nigdy nie było lepszego czasu na dostosowanie się i wykorzystanie tych zmieniających się preferencji konsumentów.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
58% udostępnia wiadomości e-mail w celu uzyskania zniżek, ale chroni dane społecznościowe
3 min czytania

58% udostępnia wiadomości e-mail w celu uzyskania zniżek, ale chroni dane społecznościowe

Sprzedawcy detaliczni odkrywają, że choć klienci uwielbiają rabaty, obawiają się również o swoją prywatność podczas udostępniania danych osobowych. Według ostatniego badania przeprowadzonego przez firmę konsultingową Daemon, oferty promocyjne i e-maile z rabatami pozostają silną atrakcją dla różnych pokoleń; Milenialsi prowadzą z 67%, następnie Baby Boomers z 65% i Gen Z z 61% pod względem powtarzających […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+