2 min czytania

TikTok Studio wprowadza prostsze rozwiązanie do strumieniowania z wielu kamer

TikTok Studio wprowadza innowację, która uprości tworzenie treści dla wielu streamerów. Najnowsza aktualizacja aplikacji komputerowej TikTok Studio umożliwia użytkownikom szybkie i łatwe podłączenie telefonu lub innego urządzenia mobilnego jako drugiej kamery podczas transmisji na żywo.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
TikTok Studio wprowadza prostsze rozwiązanie do strumieniowania z wielu kamer
Źródło: TikTok

Według badacza aplikacji Radu Oncesu, nowy proces jest niezwykle prosty. Użytkownicy muszą po prostu zeskanować kod QR wyświetlany w aplikacji TikTok Studio za pomocą swojego urządzenia mobilnego, aby ustanowić połączenie między nimi. Zmiana ta stanowi znaczną poprawę komfortu użytkowania, ponieważ możliwość korzystania z wielu kamer istniała już od jakiegoś czasu, ale wcześniej była bardziej wymagająca technicznie. Ta aktualizacja jest szczególnie korzystna dla streamerów gier, którzy często mają trudności z jednoczesnym pokazywaniem zarówno rozgrywki, jak i swojej twarzy. Wiele strumieni gier TikTok wyświetla obecnie tylko materiał z rozgrywki, ponieważ twórcom brakuje wiedzy technicznej lub możliwości systemowych, aby korzystać z dwóch kamer jednocześnie. Uproszczony proces połączenia otwiera tę funkcję dla znacznie szerszej publiczności. Poza grami, funkcjonalność wielu kamer oferuje korzyści dla strumieni zakupów i treści zza kulis, zapewniając twórcom łatwy sposób na zapewnienie większego kontekstu i zaangażowania w ich transmisje. Ponieważ funkcje transmisji na żywo TikTok nadal zyskują na popularności, to przyjazne dla użytkownika podejście do transmisji pod wieloma kątami może stać się ważnym czynnikiem dla twórców treści i marketerów opracowujących strategie platformy.

Udostępnij artykuł
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobne artykuły
Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał
3 min czytania

Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał

Żadna technologia nie ma obecnie tak głębokiego wpływu na świat biznesu jak sztuczna inteligencja. Wciąż pojawiają się nowe narzędzia, a coraz więcej firm integruje je ze swoimi procesami. Sztuczna inteligencja robi również furorę w handlu elektronicznym – od tworzenia treści i rekomendacji produktów po lepszą obsługę klienta i zapobieganie oszustwom. Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Treści edukacyjne podbijają wyszukiwarki
6 min czytania

Treści edukacyjne podbijają wyszukiwarki

Jeszcze do niedawna wprowadzanie pytań i zapytań do wyszukiwarki było całkowicie naturalne. Dziś sytuacja uległa zmianie. Oprócz tego, że do gry wkracza sztuczna inteligencja, ludzie coraz częściej szukają odpowiedzi bezpośrednio w mediach społecznościowych. Zamiast Google, otwierają TikTok lub Instagram i oczekują szybkich, praktycznych wyjaśnień, najlepiej w formie krótkiego wideo. Tego typu treści, znane jako treści […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Przeczytaj artykuł
Najlepsi detaliści e-commerce na świecie osiągną 6,56 biliona dolarów w 2025 roku
3 min czytania

Najlepsi detaliści e-commerce na świecie osiągną 6,56 biliona dolarów w 2025 roku

Najnowszy raport Retail Week dostarcza nowych informacji rynkowych na temat największych firm zajmujących się handlem elektronicznym. Ciągłe poszukiwanie przez konsumentów opłacalnych opcji zakupów skłoniło czołowych sprzedawców detalicznych do opracowania strategii cyfrowych, które z powodzeniem przyciągają klientów z powrotem do ich wirtualnych koszyków. Branża e-commerce nadal szybko się rozwija, ponieważ analitycy przewidują, że w 2025 r. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+