3 min czytania

TikTok kontynuuje stały wzrost liczby użytkowników na rynku UE

Według najnowszych danych ekspansja TikToka w UE trwa w stałym tempie, co przeczy pogłoskom o stagnacji wzrostu. Dzieje się tak pomimo doniesień o stosowaniu przez platformę zachęt pieniężnych w celu przyciągnięcia nowych twórców treści, co wywołało spekulacje na temat potencjalnych problemów z pozyskiwaniem użytkowników.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
TikTok kontynuuje stały wzrost liczby użytkowników na rynku UE
Źródło: Depositphotos

Unijny akt o usługach cyfrowych (DSA) mówi, że każda duża strona internetowa musi dwa razy w roku informować o liczbie aktywnych użytkowników, których ma w Europie. Dzięki temu ludzie wiedzą, jak daleko jeszcze sięgają. Najnowszy raport TikTok na temat średniej miesięcznej liczby aktywnych użytkowników w miesiącach od lutego do lipca tego roku ukazał się w zeszłym tygodniu.

Liczby pokazują, że w tym czasie TikTok obsługiwał 150 milionów użytkowników z UE, którzy co miesiąc byli online. To więcej niż 134 miliony zgłoszone w sierpniu ubiegłego roku i 142 miliony zgłoszone w lutym. Pokazuje to, że rynek UE stale rośnie.

Rozwój aplikacji może nie być tak szybki jak kiedyś, ale dodatkowe 8 milionów osób to nadal całkiem nieźle, zwłaszcza w porównaniu z innymi dużymi platformami w Europie. Snapchat, Facebook i X (dawniej Twitter) osiągnęły plateau. W rzeczywistości X traci stałych użytkowników w UE.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy Europa stała się ważniejsza dla TikToka. Wynika to głównie ze zbliżającego się rachunku wyprzedaży w USA. Walczy z ustawą w sądzie, ale jeśli zostanie przyjęta, może to oznaczać albo sprzedaż firmie amerykańskiej, albo całkowity zakaz w USA od początku przyszłego roku.

Sieć społecznościowa TikTok planuje rozpocząć nowe projekty na terenie UE, takie jak duży nacisk na zakupy in-stream i więcej nagród dla autorów.

Mówi się, że TikTok ma miliard użytkowników dziennie na całym świecie, ale jego użytkownicy są rozproszeni w inny sposób niż w przypadku innych aplikacji. W tej chwili największymi klientami TikToka są:

  • 170 milionów użytkowników w USA
  • 150 milionów użytkowników w Europie
  • 130 milionów użytkowników w Indonezji
  • Brazylia: 100 milionów użytkowników
  • W Meksyku 77 milionów ludzi korzysta z
  • W Wietnamie 70 milionów ludzi korzysta z

Ponad połowa użytkowników TikTok znajduje się w tych sześciu obszarach, które są również ważnymi miejscami, w których aplikacja może się nadal rozwijać i ulepszać.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Przeczytaj artykuł
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Przeczytaj artykuł
Q5: Niewykorzystany potencjał marketingowy okresu poświątecznego
3 min czytania

Q5: Niewykorzystany potencjał marketingowy okresu poświątecznego

Okres od 26 grudnia do połowy stycznia, znany w kręgach marketingowych jako Q5, stanowi często pomijaną kopalnię możliwości dla marek. Podczas gdy wiele firm kończy swoje działania marketingowe po świątecznej gorączce, ten „ukryty kwartał” oferuje wyjątkowe korzyści dla tych, którzy rozumieją jego potencjał.

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+