
Co ciekawe, trzy czwarte użytkowników Threads śledzi obecnie co najmniej jedną markę, co sugeruje, że konta biznesowe mają duży potencjał. Zaczynając od małego testu reklam graficznych z wybranym zestawem reklamodawców, Meta przyjmuje metodyczne podejście do wdrażania reklam. Ważne jest,
aby marketerzy wiedzieli, że przeniesienie obecnych kampanii do Threads będzie proste i będzie wymagało jedynie zaznaczenia pola w Menedżerze reklam.
Inwestowanie w nowe zasoby lub tworzenie oryginalnych kreatywnych treści nie jest konieczne. Bezpieczeństwo marki było również najwyższym priorytetem dla Meta. Meta wdrożyła sprawdzone środki bezpieczeństwa, w tym „filtr zasobów”, który pozwala reklamodawcom kontrolować wrażliwość treści organicznych sąsiadujących z ich reklamami.

Source: Facebook.com/business
System będzie obsługiwał ponad trzydzieści języków. Użytkownicy będą mogli personalizować swoje doświadczenia reklamowe poprzez zgłaszanie, ukrywanie lub pomijanie reklam. W nadchodzących miesiącach Meta zamierza wprowadzić dodatkowe ulepszenia, takie jak narzędzia weryfikacji stron trzecich. Threads oferuje firmom e-commerce obiecującą szansę dotarcia do szerszego grona odbiorców na platformie, która w naturalny sposób łączy konsumentów i marki.