Najnowsza aktualizacja Instagrama wprowadza opcję oznaczania kanału transmisji podczas procesu przesyłania posta. Ta funkcja umożliwia użytkownikom wyróżnianie treści w strumieniach kanałów bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności po opublikowaniu.
E-sklepy mogą się cieszyć – produkty, promocje czy nowości można płynnie zintegrować z kanałem. Dotrą one bezpośrednio do odbiorców.
Dlaczego jest to ważne dla e-commerce
Sieć Socila, Instagram uruchomił kanały w lutym ubiegłego roku. Stał się znaczącym narzędziem komunikacji jednokierunkowej. Ta funkcja pozwala twórcom i firmom informować swoich obserwujących za pośrednictwem wiadomości Instagram Direct, dostosowując się do rosnącego trendu udostępniania prywatnych treści na platformie.
Dla profesjonalistów z branży e-commerce możliwość oznaczania kanałów w postach jest znaczącym ulepszeniem. Upraszcza proces udostępniania aktualizacji, zapewniając, że najnowsza zawartość jest automatycznie wyświetlana w kanale bez konieczności ręcznego udostępniania. Ta wydajność może zaoszczędzić czas i zapewnić, że Twoi odbiorcy na Instagramie są zawsze informowani o najnowszych ofertach, promocjach lub nowościach Twojej marki.
Korzystanie z nowej funkcji
Instagram zgłasza zainteresowanie korzystaniem z kanałów, więc marki, które jeszcze nie używają tego formatu, powinny zwrócić na to uwagę i zacząć. Włączając opcję Tag Channel do swojej strategii treści, możesz stworzyć sposób na utrzymanie zaangażowania odbiorców. To prosty sposób na maksymalizację zasięgu i wpływu treści, które już tworzysz.
Chociaż nowa funkcja tagowania może wydawać się nieistotną aktualizacją, oferuje również szansę dla handlu elektronicznego. W końcu zwiększenie zaangażowania i uproszczenie komunikacji z odbiorcami jest tym, czego wszyscy chcą.