2 min czytania

Sztuczna inteligencja wkracza do kampanii Google

Google integruje generatywną sztuczną inteligencję ze swoją platformą reklamową. Nowa funkcja pozwoli na tworzenie wizualizacji dla kampanii Demand Gen bezpośrednio w ustawieniach reklamy, dostosowując się do konkretnych typów i rozmiarów kampanii.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Sztuczna inteligencja wkracza do kampanii Google
Źródło: Google

Narzędzia te pozwalają reklamodawcom tworzyć wysokiej jakości obrazy z podpowiedziami tekstowymi w zaledwie kilku krokach. Pozwala to reklamodawcom tworzyć oryginalne kampanie za pomocą zaledwie kilku kliknięć, zachowując pełną kontrolę nad używanymi obrazami. Google zapewnia przejrzystość, nigdy nie tworząc identycznych obrazów i oznaczając wszystkie obrazy generowane przez sztuczną inteligencję.

„Dzięki narzędziom do generowania obrazów możesz teraz skuteczniej testować nowe koncepcje kreatywne – niezależnie od tego, czy eksperymentujesz z nowymi typami obrazów, czy po prostu tworzysz kreacje od podstaw. Twoja wiedza i doświadczenie są kluczem do umożliwienia sztucznej inteligencji Google generowania obrazów dostosowanych do potrzeb Twojej firmy lub klienta” – czytamy na platformie.

KampanieDemand Gen koncentrują się na generowaniu popytu na produkty lub usługi. Celem jest przyciągnięcie i zaangażowanie potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani oferowanym produktem. Kampanie te wykorzystują różne atrakcyjne wizualnie formaty reklamowe i są wyświetlane na najważniejszych platformach Google, takich jak YouTube, Discover i Gmail.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Black Friday 2024: Co liczby mówią o e-commerce w Grecji
4 min czytania

Black Friday 2024: Co liczby mówią o e-commerce w Grecji

Piątek nadal służy jako jeden z najważniejszych punktów odniesienia dla sektorów handlu detalicznego i e-commerce. W Grecji przekształcił się z nowości w wydarzenie zakupowe o ugruntowanej pozycji, kształtujące oczekiwania konsumentów i testujące gotowość operacyjną sklepów internetowych co roku w listopadzie. Dane z 2024 r. pokazują nie tylko sposób, w jaki greccy konsumenci robią zakupy, ale […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz