Najnowszym dodatkiem jest widok Statystyki twórcy, który zapewnia podsumowanie wyników konta twórcy w ciągu ostatnich 30 dni. Firmy, które chcą nawiązać współpracę z twórcą, będą miały lepszy wgląd w jego zasięg.
Jak to działa?
Twórcy mogą udostępniać te informacje w podobny sposób, jak w przypadku Rynku twórców na Instagramie. Jednak program ten jest obecnie w pełni operacyjny tylko w Stanach Zjednoczonych, a rozszerzenie na inne kraje zostało niedawno ogłoszone przez platformę. Prawdopodobnie będą to te same uprawnienia do udostępniania danych, co oznacza, że jeśli twórca udostępni swoje dane w Marketplace, będą one również dostępne w statystykach twórcy.
Chociaż opcja Szybki podgląd statystyk twórców jest obecnie dostępna tylko na wybranych profilach twórców i na razie jest ograniczona, ma potencjał, aby stać się cennym narzędziem ułatwiającym kontakty między markami a influencerami w celu nawiązania współpracy reklamowej.
Będziemy Was informować na bieżąco o rozwoju sytuacji, więc bądźcie czujni. 👇