2 min czytania

Statystyki twórców dla bardziej przejrzystej współpracy na Instagramie

Czy znasz dylemat, przed którym stoisz, gdy chcesz pracować z Twórcą na Instagramie?  Twórca oferuje określoną kwotę pieniędzy za wzmiankę w historiach i kanałach. Popierają to zasięgiem i liczbą obserwujących. Twoje pytanie, w imieniu marki, brzmi, czy warto i czy liczby się zgadzają. Dzięki statystykom twórców możesz teraz podejmować lepsze decyzje.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Statystyki twórców dla bardziej przejrzystej współpracy na Instagramie
Źródło: Depositphotos

Najnowszym dodatkiem jest widok Statystyki twórcy, który zapewnia podsumowanie wyników konta twórcy w ciągu ostatnich 30 dni. Firmy, które chcą nawiązać współpracę z twórcą, będą miały lepszy wgląd w jego zasięg.

Source: Becca Alves

Jak to działa?

Twórcy mogą udostępniać te informacje w podobny sposób, jak w przypadku Rynku twórców na Instagramie. Jednak program ten jest obecnie w pełni operacyjny tylko w Stanach Zjednoczonych, a rozszerzenie na inne kraje zostało niedawno ogłoszone przez platformę. Prawdopodobnie będą to te same uprawnienia do udostępniania danych, co oznacza, że jeśli twórca udostępni swoje dane w Marketplace, będą one również dostępne w statystykach twórcy.

Chociaż opcja Szybki podgląd statystyk twórców jest obecnie dostępna tylko na wybranych profilach twórców i na razie jest ograniczona, ma potencjał, aby stać się cennym narzędziem ułatwiającym kontakty między markami a influencerami w celu nawiązania współpracy reklamowej.

Będziemy Was informować na bieżąco o rozwoju sytuacji, więc bądźcie czujni. 👇

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sklep TikTok pobił rekord 100 milionów dolarów: 165% wzrost sprzedaży w Czarny Piątek 2024 r.
3 min czytania

Sklep TikTok pobił rekord 100 milionów dolarów: 165% wzrost sprzedaży w Czarny Piątek 2024 r.

Według najnowszych danych, sklep TikTok zyskał na popularności jako miejsce docelowe dla kupujących w okresie świątecznym w tym sezonie. Według giganta mediów społecznościowych, w Czarny Piątek i Cyberponiedziałek w 2024 r. odnotowano bezprecedensowy poziom zaangażowania zarówno ze strony głównych marek, jak i niezależnych sprzedawców detalicznych.

Przeczytaj artykuł
Redefinicja męskości w marketingu: Jak marki mogą dotrzeć do współczesnych mężczyzn
5 min czytania

Redefinicja męskości w marketingu: Jak marki mogą dotrzeć do współczesnych mężczyzn

Marki stoją przed ważnym wyzwaniem zmiany sposobu przedstawiania mężczyzn w swoich kampaniach. Według ostatniego raportu Kantar, współcześni odbiorcy nie mogą identyfikować się z utrwalonymi stereotypami na temat silnych i odpornych mężczyzn. Zamiast tego, inkluzywna męskość w marketingu z różnymi różnicami jest kluczem do budowania więzi z konsumentami i rozwoju marki. Przyjrzyjmy się wnioskom, które e-commerce […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+