1 min czytania

Zakupy na żywo

Zakupy na żywo to strategia marketingowa, w której gospodarz, zwykle influencer lub celebryta, promuje produkt za pośrednictwem wideo na żywo. Podobnie jak w programach telewizyjnych o zakupach domowych, w których dana osoba demonstruje, jak używać przedmiotu, interakcja między gospodarzem a publicznością odbywa się całkowicie na żywo, jak sama nazwa wskazuje.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

Zakupy na żywo to strategia marketingowa, w której gospodarz, zwykle influencer lub celebryta, promuje produkt za pośrednictwem wideo na żywo. Podobnie jak w programach telewizyjnych o zakupach domowych, w których dana osoba demonstruje, jak używać przedmiotu, interakcja między gospodarzem a publicznością odbywa się całkowicie na żywo, jak sama nazwa wskazuje. Treści związane z gamifikacją, w tym promocje i nagrody, są zazwyczaj oferowane widzom podczas transmisji na żywo, ale tylko przez ograniczony czas. Zakupy transmitowane na żywo są szczególnie skuteczne ze względu na poczucie pilności spowodowane niedoborem lub ograniczoną dostępnością. Co więcej, im większa publiczność, tym większy strach przed przegapieniem potencjalnie dobrej oferty.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych
4 min czytania

Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych

Ostatnio trzy duże brytyjskie marki detaliczne – Marks & Spencer, Co-op i Harrods – padły ofiarą rozległych cyberataków, które znacząco zakłóciły ich działalność i ujawniły poważne luki w zabezpieczeniach ich systemów informatycznych. Incydenty te uwypuklają rosnące zagrożenia dla cyberbezpieczeństwa, przed którymi stoi brytyjski sektor detaliczny, podkreślając pilną potrzebę silniejszej ochrony, ponieważ cyberprzestępcy coraz częściej atakują […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Korzyści z globalnej ekspansji: Dlaczego warto to rozważyć
14 min czytania

Korzyści z globalnej ekspansji: Dlaczego warto to rozważyć

Sposób prowadzenia działalności gospodarczej ulega ciągłym zmianom, co nie jest zaskoczeniem. A wśród stale rosnących wzajemnych połączeń wydaje się, że granice między krajami, jeśli nie zniknęły, to przynajmniej stały się mniejszą barierą – bardziej symboliczną niż rzeczywistą, jeśli chodzi o wzrost. Ekspansja na nowe rynki oferuje wiele możliwości, od zwiększonego potencjału przychodów po większą rozpoznawalność […]

Silvi Nuñez Silvi Nuñez
Managing Director, Optimational
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+