1 min czytania

Zakupy na żywo

Zakupy na żywo to strategia marketingowa, w której gospodarz, zwykle influencer lub celebryta, promuje produkt za pośrednictwem wideo na żywo. Podobnie jak w programach telewizyjnych o zakupach domowych, w których dana osoba demonstruje, jak używać przedmiotu, interakcja między gospodarzem a publicznością odbywa się całkowicie na żywo, jak sama nazwa wskazuje.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

Zakupy na żywo to strategia marketingowa, w której gospodarz, zwykle influencer lub celebryta, promuje produkt za pośrednictwem wideo na żywo. Podobnie jak w programach telewizyjnych o zakupach domowych, w których dana osoba demonstruje, jak używać przedmiotu, interakcja między gospodarzem a publicznością odbywa się całkowicie na żywo, jak sama nazwa wskazuje. Treści związane z gamifikacją, w tym promocje i nagrody, są zazwyczaj oferowane widzom podczas transmisji na żywo, ale tylko przez ograniczony czas. Zakupy transmitowane na żywo są szczególnie skuteczne ze względu na poczucie pilności spowodowane niedoborem lub ograniczoną dostępnością. Co więcej, im większa publiczność, tym większy strach przed przegapieniem potencjalnie dobrej oferty.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Google usprawnia integrację GA4 i Search Console
3 min czytania

Google usprawnia integrację GA4 i Search Console

Google opublikowało nową dokumentację, która usprawnia integrację danych z Google Analytics (GA4) i Search Console w celu poprawy wydajności witryny i analizy SEO. Aktualizacja ta zostanie szczególnie doceniona przez firmy, które chcą zwiększyć ruch organiczny i poprawić wrażenia użytkowników.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Przeczytaj artykuł
Kluczowe trendy kształtujące marketing efektywnościowy w 2025 r.
18 min czytania

Kluczowe trendy kształtujące marketing efektywnościowy w 2025 r.

Marketing efektywnościowy zmienia się teraz jak nigdy dotąd. Dzięki ulepszeniom jakości życia, takim jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i rzeczywistość rozszerzona, nasze życie zawodowe ewoluuje każdego dnia. Pod względem technologicznym widzimy już, że duże firmy, takie jak Google, Meta i Microsoft, wdrażają rozwiązania, które mogą pomóc reklamodawcom w kreatywności, personalizacji, lepszym targetowaniu i nie tylko. […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+