Współczynnik odrzuceń to odsetek osób, które opuszczają witrynę po przeczytaniu tylko jednej strony bez interakcji lub przechodzenia do dodatkowych witryn. To pokazuje, jak interesująca i adekwatna jest pierwsza strona do wymagań i oczekiwań odwiedzających. Wiele razy wysoki współczynnik odrzuceń oznacza, że odwiedzający nie byli wystarczająco zainteresowani, aby pozostać w pobliżu lub nie znaleźli tego, czego szukali. Aby poprawić wrażenia użytkownika, zoptymalizować treści i zachęcić użytkowników do pozostania dłużej lub głębszej eksploracji witryny — a wszystko to w celu zwiększenia ogólnego zaangażowania i współczynników konwersji — marketerzy i webmasterzy badają współczynniki odrzuceń.
5 sekretów pozyskiwania talentów, które faktycznie sprawdzą się w 2025 roku (a nie to, co robią wszyscy inni)
Istnieje powód, dla którego niektóre firmy mają kandydatów w kolejce, podczas gdy inne zmagają się z pozyskiwaniem talentów nawet na podstawowe stanowiska. To nie to, co myślisz. Po pracy z setkami zespołów rekrutacyjnych, Ventsislava Nikolova zidentyfikowała dokładnie to, co odróżnia firmy, które przyciągają wielkie talenty od tych, które tego nie robią. Różnica jest większa niż […]