Wezwanie do działania, powszechnie znane jako CTA, to termin marketingowy używany do opisania podpowiedzi lub instrukcji mającej na celu zachęcenie odbiorców do natychmiastowej reakcji lub działania. To kluczowy element strategii marketingowych i sprzedażowych, prowadzący potencjalnych klientów do konkretnego celu. Skuteczność wezwania do działania może się różnić w zależności od czynników, takich jak Twoi odbiorcy, oferowany produkt lub usługa oraz platforma, z której korzystasz. Ważne jest, aby regularnie testować i udoskonalać wezwania do działania, aby uzyskać optymalną skuteczność.
Sklep TikTok pobił rekord 100 milionów dolarów: 165% wzrost sprzedaży w Czarny Piątek 2024 r.
Według najnowszych danych, sklep TikTok zyskał na popularności jako miejsce docelowe dla kupujących w okresie świątecznym w tym sezonie. Według giganta mediów społecznościowych, w Czarny Piątek i Cyberponiedziałek w 2024 r. odnotowano bezprecedensowy poziom zaangażowania zarówno ze strony głównych marek, jak i niezależnych sprzedawców detalicznych.