Banery to popularny sposób, w jaki firmy mogą dotrzeć ze swoim przekazem do Internetu. Są jak cyfrowy billboard, który pojawia się na stronach internetowych, zwykle wzdłuż krawędzi ekranu. I bądźmy szczerzy, nadal są jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do docelowych odbiorców przez firmy. Wydawcy współpracują z tymi reklamodawcami, którzy płacą za wyświetlanie ich banerów w ich witrynach. Działa to w ten sposób, że możesz albo płacić za każdy raz, gdy ktoś zobaczy Twój baner (znany jako CPM lub koszt tysiąca wyświetleń), albo możesz płacić tylko wtedy, gdy ktoś faktycznie go kliknie (nazywa się to PPC lub pay-per-click).
Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał
Żadna technologia nie ma obecnie tak głębokiego wpływu na świat biznesu jak sztuczna inteligencja. Wciąż pojawiają się nowe narzędzia, a coraz więcej firm integruje je ze swoimi procesami. Sztuczna inteligencja robi również furorę w handlu elektronicznym – od tworzenia treści i rekomendacji produktów po lepszą obsługę klienta i zapobieganie oszustwom. Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji […]