AOV (średnia wartość zamówienia) jest ważną liczbą dla przedsiębiorstw e-commerce, ponieważ mierzy średnią kwotę wydaną przez klientów na pojedynczą transakcję. Jest to ważny KPI (Key Performance Indicator), który pozwala organizacjom lepiej zrozumieć nawyki zakupowe konsumentów, zidentyfikować obszary do rozwoju i zoptymalizować strategię sprzedaży. Średnia wartość zamówienia jest obliczana poprzez podzielenie całkowitego przychodu firmy przez liczbę pojedynczych zamówień. Na przykład, jeśli sklep osiąga sprzedaż o wartości 10 000 EUR i otrzymuje 100 zamówień w ciągu jednego miesiąca, AOV wynosi: AOV = 10 000 € / 100 = 100 €
Według najnowszych danych, sklep TikTok zyskał na popularności jako miejsce docelowe dla kupujących w okresie świątecznym w tym sezonie. Według giganta mediów społecznościowych, w Czarny Piątek i Cyberponiedziałek w 2024 r. odnotowano bezprecedensowy poziom zaangażowania zarówno ze strony głównych marek, jak i niezależnych sprzedawców detalicznych.
Marki stoją przed ważnym wyzwaniem zmiany sposobu przedstawiania mężczyzn w swoich kampaniach. Według ostatniego raportu Kantar, współcześni odbiorcy nie mogą identyfikować się z utrwalonymi stereotypami na temat silnych i odpornych mężczyzn. Zamiast tego, inkluzywna męskość w marketingu z różnymi różnicami jest kluczem do budowania więzi z konsumentami i rozwoju marki. Przyjrzyjmy się wnioskom, które e-commerce […]
Meta wprowadziła znaczące modyfikacje w swojej funkcji Broadcast Channels, rozszerzając jej zastosowanie na Facebook, Instagram i Messenger. Wcześniej ograniczająca komunikację między markami, twórcami i ich obserwatorami do jednokierunkowej wymiany, ta opcja przesyłania wiadomości ewoluuje teraz w bardziej interaktywną.