1 min czytania

Pliki cookie

Pliki cookie to zapisy, które przeglądarka internetowa przechowuje po kliknięciu w link partnerski. Tak właśnie działa marketing afiliacyjny.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

Pliki cookie to zapisy, które przeglądarka internetowa przechowuje po kliknięciu w link partnerski. Tak właśnie działa marketing afiliacyjny. Po kliknięciu linku tworzony jest plik cookie, który jest przechowywany w przeglądarce, zwykle przez 30 dni. Po tym okresie są one automatycznie usuwane, a wydawcy nie przysługuje już prowizja. Pliki cookie to dane wydawcy, które zapewniają wydawcy otrzymanie prowizji. Dotyczy to również sytuacji, gdy klient nie dokona zakupu od razu, ale wróci do sklepu internetowego po kilku dniach. Śledzą, czy klient dokonuje zakupu po kliknięciu reklamy, aby upewnić się, że wydawca otrzyma prowizję.

Rodzaje plików cookie:

  • Sesyjne pliki cookie: tymczasowe i usuwane po zamknięciu przeglądarki
  • Trwałe pliki cookie: pozostają na urządzeniu przez określony czas
  • Własne pliki cookie: ustawiane przez odwiedzaną witrynę
  • Pliki cookie stron trzecich: ustawiane przez inne domeny

Funkcje:

  • Zapamiętywanie preferencji użytkownika
  • Śledzenie zachowań użytkowników na potrzeby analiz
  • Włączanie spersonalizowanych reklam
  • Utrzymuj sesje logowania

Chociaż pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla marketingu afiliacyjnego, mają szersze zastosowanie w technologii internetowej i odgrywają znaczącą rolę w funkcjonowaniu nowoczesnych stron internetowych i interakcji z użytkownikami.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych
4 min czytania

Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych

Ostatnio trzy duże brytyjskie marki detaliczne – Marks & Spencer, Co-op i Harrods – padły ofiarą rozległych cyberataków, które znacząco zakłóciły ich działalność i ujawniły poważne luki w zabezpieczeniach ich systemów informatycznych. Incydenty te uwypuklają rosnące zagrożenia dla cyberbezpieczeństwa, przed którymi stoi brytyjski sektor detaliczny, podkreślając pilną potrzebę silniejszej ochrony, ponieważ cyberprzestępcy coraz częściej atakują […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Korzyści z globalnej ekspansji: Dlaczego warto to rozważyć
14 min czytania

Korzyści z globalnej ekspansji: Dlaczego warto to rozważyć

Sposób prowadzenia działalności gospodarczej ulega ciągłym zmianom, co nie jest zaskoczeniem. A wśród stale rosnących wzajemnych połączeń wydaje się, że granice między krajami, jeśli nie zniknęły, to przynajmniej stały się mniejszą barierą – bardziej symboliczną niż rzeczywistą, jeśli chodzi o wzrost. Ekspansja na nowe rynki oferuje wiele możliwości, od zwiększonego potencjału przychodów po większą rozpoznawalność […]

Silvi Nuñez Silvi Nuñez
Managing Director, Optimational
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+