1 min czytania

Marketing treści

Content marketing to forma marketingu, która tworzy wartościowe treści, aby wzbogacić i edukować swojego czytelnika, klienta. Jest to dłuższa forma marketingu, która ma na celu tworzenie treści, które są szczególnie wartościowe i istotne dla odbiorcy, z zamiarem ostatecznego uczynienia tego działania opłacalnym dla określonej grupy odbiorców.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

Content marketing to forma marketingu, która tworzy wartościowe treści, aby wzbogacić i edukować swojego czytelnika, klienta. Jest to dłuższa forma marketingu, która ma na celu tworzenie treści, które są szczególnie wartościowe i istotne dla odbiorcy, z zamiarem ostatecznego uczynienia tego działania opłacalnym dla określonej grupy odbiorców. To właśnie fakt, że sprzedawca dostarcza naprawdę wartościowe treści, które są przydatne dla klienta, odróżnia go od innych, których reklama nie dostarcza żadnych nowych informacji lub ciekawostek, które mogłyby pomóc klientowi. Content marketing polega na opowiadaniu historii Twojej marki i dostarczaniu wartości odbiorcom, a nie tylko na prezentowaniu swoich produktów lub usług. Jest to długoterminowa strategia, która koncentruje się na budowaniu silnych relacji z grupą docelową poprzez dostarczanie im wysokiej jakości treści, które są dla nich istotne.

 

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał
3 min czytania

Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał

Żadna technologia nie ma obecnie tak głębokiego wpływu na świat biznesu jak sztuczna inteligencja. Wciąż pojawiają się nowe narzędzia, a coraz więcej firm integruje je ze swoimi procesami. Sztuczna inteligencja robi również furorę w handlu elektronicznym – od tworzenia treści i rekomendacji produktów po lepszą obsługę klienta i zapobieganie oszustwom. Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Treści edukacyjne podbijają wyszukiwarki
6 min czytania

Treści edukacyjne podbijają wyszukiwarki

Jeszcze do niedawna wprowadzanie pytań i zapytań do wyszukiwarki było całkowicie naturalne. Dziś sytuacja uległa zmianie. Oprócz tego, że do gry wkracza sztuczna inteligencja, ludzie coraz częściej szukają odpowiedzi bezpośrednio w mediach społecznościowych. Zamiast Google, otwierają TikTok lub Instagram i oczekują szybkich, praktycznych wyjaśnień, najlepiej w formie krótkiego wideo. Tego typu treści, znane jako treści […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Przeczytaj artykuł
Zaawansowane funkcje Google Analytics 4
13 min czytania

Zaawansowane funkcje Google Analytics 4

Google Analytics 4 to nie tylko kolejna wersja Google Analytics, ale zupełnie nowe podejście do analizy danych użytkowników. Oferuje kilka zaawansowanych funkcji, które pozwalają na bardziej efektywną pracę z danymi i uzyskanie głębszego wglądu w zachowania odwiedzających. Jeśli chcesz uzyskać dokładniejszy wgląd w swoich klientów i zoptymalizować kampanie marketingowe, nadszedł czas, aby poznać zaawansowane funkcje […]

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+