Marketing szeptany to rodzaj marketingu, który ma na celu wywołanie wśród ludzi szumu, szumu lub szumu wokół marki, produktu lub usługi. Jego celem jest budowanie świadomości marki bez ponoszenia wysokich kosztów. Marketing wirusowy i astroturfing są również częścią marketingu szeptanego. Jest to jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingowych, ponieważ jeśli kampania zakończy się sukcesem, same media będą rozpowszechniać informacje.
Sklep TikTok pobił rekord 100 milionów dolarów: 165% wzrost sprzedaży w Czarny Piątek 2024 r.
Według najnowszych danych, sklep TikTok zyskał na popularności jako miejsce docelowe dla kupujących w okresie świątecznym w tym sezonie. Według giganta mediów społecznościowych, w Czarny Piątek i Cyberponiedziałek w 2024 r. odnotowano bezprecedensowy poziom zaangażowania zarówno ze strony głównych marek, jak i niezależnych sprzedawców detalicznych.