Cause marketing to marketing, który łączy rozwój biznesu ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Firmy te wspierają organizacje non-profit, na przykład po to, aby dobrze wyglądać. Zachęcają również swoich klientów do przekazywania darowizn na rzecz organizacji, z którymi współpracują i wspierają je w tym. Jednym ze sposobów jest sprzedawanie produktów, z których zyski trafiają do organizacji, lub kupowanie jednego, dawanie jednego, gdy kupujesz produkt, a innego daje się komuś w potrzebie.
Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych
Ostatnio trzy duże brytyjskie marki detaliczne – Marks & Spencer, Co-op i Harrods – padły ofiarą rozległych cyberataków, które znacząco zakłóciły ich działalność i ujawniły poważne luki w zabezpieczeniach ich systemów informatycznych. Incydenty te uwypuklają rosnące zagrożenia dla cyberbezpieczeństwa, przed którymi stoi brytyjski sektor detaliczny, podkreślając pilną potrzebę silniejszej ochrony, ponieważ cyberprzestępcy coraz częściej atakują […]