1 min czytania

Marketing Mix 4 P

4P oznacza produkt, cenę, promocję i miejsce. Jest to strategia, która tworzy portfolio produktów, czyli ofertę organizacji. Pierwszym z nich jest sprzedawany produkt, pod względem ceny, jakości lub różnych innych atrybutów związanych z produktem lub usługą. Cena odnosi się do ceny towaru lub ogólnej ekonomii firmy. Promocja to promocja produktu, a Miejsce odnosi się do sposobu dystrybucji, za pomocą którego produkt dociera do klienta.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

 

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych
4 min czytania

Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych

Ostatnio trzy duże brytyjskie marki detaliczne – Marks & Spencer, Co-op i Harrods – padły ofiarą rozległych cyberataków, które znacząco zakłóciły ich działalność i ujawniły poważne luki w zabezpieczeniach ich systemów informatycznych. Incydenty te uwypuklają rosnące zagrożenia dla cyberbezpieczeństwa, przed którymi stoi brytyjski sektor detaliczny, podkreślając pilną potrzebę silniejszej ochrony, ponieważ cyberprzestępcy coraz częściej atakują […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Korzyści z globalnej ekspansji: Dlaczego warto to rozważyć
14 min czytania

Korzyści z globalnej ekspansji: Dlaczego warto to rozważyć

Sposób prowadzenia działalności gospodarczej ulega ciągłym zmianom, co nie jest zaskoczeniem. A wśród stale rosnących wzajemnych połączeń wydaje się, że granice między krajami, jeśli nie zniknęły, to przynajmniej stały się mniejszą barierą – bardziej symboliczną niż rzeczywistą, jeśli chodzi o wzrost. Ekspansja na nowe rynki oferuje wiele możliwości, od zwiększonego potencjału przychodów po większą rozpoznawalność […]

Silvi Nuñez Silvi Nuñez
Managing Director, Optimational
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+