C2C oznacza relację klient-klient. Jeden z modeli handlu elektronicznego, w którym konsumenci handlują towarami lub wymieniają się między sobą na platformie internetowej. Jest to zapośredniczone przez inną platformę, na której pod względem klasyfikacji rynkowej konsumenci wymieniają się głównie produktami lub informacjami i doświadczeniami na temat tych produktów lub usług. Mogą to być różne giełdy lub aukcje, takie jak Ebay.com lub Vinted.com.
Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych
Ostatnio trzy duże brytyjskie marki detaliczne – Marks & Spencer, Co-op i Harrods – padły ofiarą rozległych cyberataków, które znacząco zakłóciły ich działalność i ujawniły poważne luki w zabezpieczeniach ich systemów informatycznych. Incydenty te uwypuklają rosnące zagrożenia dla cyberbezpieczeństwa, przed którymi stoi brytyjski sektor detaliczny, podkreślając pilną potrzebę silniejszej ochrony, ponieważ cyberprzestępcy coraz częściej atakują […]