Pokolenie Z (Gen Z) odnosi się do osób urodzonych mniej więcej między 1997 a 2012 rokiem. Są oni kohortą demograficzną podążającą za Millenialsami. Pokolenie Z jest znane z tego, że jest cyfrowym tubylcem, dorastającym ze smartfonami i mediami społecznościowymi. Cenią autentyczność, różnorodność i sprawy społeczne, a często są opisywani jako pragmatyczni i świadomi finansowo.
Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych
Ostatnio trzy duże brytyjskie marki detaliczne – Marks & Spencer, Co-op i Harrods – padły ofiarą rozległych cyberataków, które znacząco zakłóciły ich działalność i ujawniły poważne luki w zabezpieczeniach ich systemów informatycznych. Incydenty te uwypuklają rosnące zagrożenia dla cyberbezpieczeństwa, przed którymi stoi brytyjski sektor detaliczny, podkreślając pilną potrzebę silniejszej ochrony, ponieważ cyberprzestępcy coraz częściej atakują […]