1 min czytania

Kierowania

Targetowanie to proces polegający na dopasowaniu reklamy do odbiorców, dla których jest przeznaczona. Następuje to po segmentacji rynku, która jest procesem rozumienia rynku, a przed pozycjonowaniem, które jest wyróżnikiem na tle konkurencji.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

Targetowanie to proces polegający na dopasowaniu reklamy do odbiorców, dla których jest przeznaczona. Następuje to po segmentacji rynku, która jest procesem rozumienia rynku, a przed pozycjonowaniem, które jest wyróżnikiem na tle konkurencji. Jest też kilka innych rzeczy, które należy wziąć pod uwagę podczas targetowania, takich jak wielkość segmentu lub to, czy jest on atrakcyjny dla firmy i może się rozwijać. Te parametry powiedzą Ci, czy rynek jest opłacalny, czy korzystny dla firmy.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Przewodnik po strategii SEO wideo: Podwój konwersje e-commerce
5 min czytania

Przewodnik po strategii SEO wideo: Podwój konwersje e-commerce

Włączenie silnej strategii SEO wideo nie jest opcjonalne na scenie e-commerce; Jest to raczej konieczne. Angażowanie konsumentów, poprawa widoczności produktów i zwiększanie konwersji zostały osiągnięte z dużym sukcesem za pomocą treści wideo. W tym artykule przedstawiono skuteczne podejścia do maksymalizacji treści wideo w celu podniesienia ogólnej wydajności e-commerce i poprawy wyników wyszukiwania.

Przeczytaj artykuł
Brytyjski Amazon zaostrza zasady zwrotów dla sprzedawców międzynarodowych
3 min czytania

Brytyjski Amazon zaostrza zasady zwrotów dla sprzedawców międzynarodowych

Brytyjski Amazon ogłosił, że nowe zasady zwrotów wejdą w życie 11 listopada 2024 roku. Posunięcie to jest częścią wysiłków Amazon mających na celu uproszczenie procesu zwrotów i zwiększenie zadowolenia klientów na platformie w Wielkiej Brytanii, tworząc bardziej niezawodne i jednolite doświadczenia związane ze zwrotami. Zmiany będą jednak miały bezpośredni wpływ na sprzedawców międzynarodowych.

Przeczytaj artykuł
Co to jest marketing partyzancki?
4 min czytania

Co to jest marketing partyzancki?

Marketing partyzancki to innowacyjna strategia reklamowa , która wykorzystuje zaskakujące i niekonwencjonalne metody do promowania produktów lub usług. Takie podejście jest szczególnie skuteczne w przyciąganiu uwagi konsumentów na zatłoczonym rynku, często opierając się na kreatywności i tanich taktykach, a nie na tradycyjnych kanałach medialnych. Marketing partyzancki to sposób, w jaki firma może rozpowszechnić informacje bez […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+