Tymczasowe kody numeryczne wysyłane za pośrednictwem wiadomości SMS lub aplikacji w celu weryfikacji tożsamości użytkownika podczas transakcji online. Zwykle ważne przez 30-60 sekund, OTP służą jako drugi czynnik uwierzytelniający do potwierdzania zakupów. Jednak oszuści coraz częściej wykorzystują OTP za pomocą inżynierii społecznej, nakłaniając konsumentów do udostępniania tych kodów w celu ominięcia środków bezpieczeństwa i realizacji nieautoryzowanych transakcji.
WhatsApp po cichu wprowadza reklamy dla 2 miliardów użytkowników
Meta właśnie złamała kod czegoś, co wydawało się niemożliwe: zarabiania na WhatsApp bez niszczenia tego, co użytkownicy kochają w nim najbardziej. WhatsApp, który obsługuje ponad 2 miliardy użytkowników na całym świecie, właśnie ogłosił coś, co zasadniczo zmieni sposób, w jaki korzystamy z aplikacji. I szczerze mówiąc, większość ludzi tego nie zauważy.