Projektowanie interfejsu zakupów online, często określane jako UX e-commerce, koncentruje się na stworzeniu łatwej i przyjemnej podróży dla klientów odwiedzających cyfrową witrynę sklepową. Dyscyplina ta obejmuje przemyślane opracowywanie układów stron internetowych, ulepszanie narzędzi do przeglądania i odkrywania produktów oraz doskonalenie przepływu pracy zakupów. Ostatecznym celem jest stworzenie intuicyjnej platformy, która przewiduje i spełnia wymagania kupujących przez cały okres handlu detalicznego online.
Przewodnik po reklamach na platformach Meta: Zwiększ swoje świąteczne kampanie e-commerce
Wraz ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia i okresem Black Friday, firmy e-commerce przygotowują się do jednego z najbardziej ruchliwych sezonów zakupowych w roku. Meta i jej platformy, w szczególności Facebook i Instagram, odgrywają kluczową rolę w kampaniach marketingowych przez cały rok. Podczas największych świąt zakupowych marketerzy, co zrozumiałe, nie mogą ich pominąć. Aby pomóc […]