Model prowizyjny, w którym partnerzy otrzymują procent od kwoty sprzedaży. Jest to najczęstsza struktura wynagrodzeń afiliacyjnych, bezpośrednio nagradzająca partnerów za generowanie rzeczywistych przychodów. Stawka prowizji zazwyczaj różni się w zależności od kategorii produktu, punktu cenowego i marży zysku. Sprzedawcy korzystają z minimalnego ryzyka, ponieważ płatność następuje dopiero po potwierdzeniu sprzedaży. Dla afiliantów PPS oferuje potencjał wyższych zarobków na produktach premium i powtarzających się zakupach. Model ten sprawdza się szczególnie dobrze w przypadku handlu elektronicznego, usług subskrypcyjnych i produktów cyfrowych, gdzie wartości transakcji i ścieżki konwersji mogą być wyraźnie śledzone.
Strategia marketingu afiliacyjnego krok po kroku: Wybór programów i kierowanie ruchem
Marketing afiliacyjny stał się powszechny w świecie biznesu. Badania pokazują, że prawie 80% firm korzysta z sieci afiliacyjnych w celu zwiększenia sprzedaży. Jeśli ten trend się utrzyma, globalne wydatki na marketing afiliacyjny mogą osiągnąć 39 miliardów dolarów do 2031 roku. Nigdy nie było lepszego czasu, aby włączyć się do akcji. Aby pomóc Ci zacząć, ten […]