1 min czytania

Czym jest Pay Per Action (PPA)?

Model prowizyjny, w którym partnerzy otrzymują wynagrodzenie za określone działanie (np. rejestrację, pobranie).

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

Model prowizyjny, w którym partnerzy otrzymują wynagrodzenie za określone działanie (np. rejestrację, pobranie). To podejście oparte na wynikach gwarantuje, że sprzedawcy płacą tylko wtedy, gdy wystąpią pożądane wyniki. Działania mogą obejmować przesłanie formularza, utworzenie konta, instalację aplikacji lub subskrypcję wiadomości e-mail. Modele PPA dostosowują zachęty afiliacyjne do celów sprzedawcy, koncentrując się na jakości, a nie ilości ruchu. W przeciwieństwie do płatności za kliknięcie, PPA minimalizuje ryzyko oszustw i marnowania wydatków na reklamę, ponieważ wynagrodzenie zależy od wartościowego zaangażowania użytkownika. Model ten jest szczególnie popularny w usługach finansowych, firmach subskrypcyjnych i marketingu aplikacji mobilnych, gdzie konkretne działania użytkowników bezpośrednio przyczyniają się do realizacji celów biznesowych.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
5 sekretów pozyskiwania talentów, które faktycznie sprawdzą się w 2025 roku (a nie to, co robią wszyscy inni)
9 min czytania

5 sekretów pozyskiwania talentów, które faktycznie sprawdzą się w 2025 roku (a nie to, co robią wszyscy inni)

Istnieje powód, dla którego niektóre firmy mają kandydatów w kolejce, podczas gdy inne zmagają się z pozyskiwaniem talentów nawet na podstawowe stanowiska. To nie to, co myślisz. Po pracy z setkami zespołów rekrutacyjnych, Ventsislava Nikolova zidentyfikowała dokładnie to, co odróżnia firmy, które przyciągają wielkie talenty od tych, które tego nie robią. Różnica jest większa niż […]

Ventsislava Nikolova Ventsislava Nikolova
Founder and CEO, WorkVibes
Ponad 7 000 marketerów wybiera się do Budapesztu – oto dlaczego
3 min czytania

Ponad 7 000 marketerów wybiera się do Budapesztu – oto dlaczego

Affiliate World Europe odbędzie się w Budapeszcie w dniach 4-5 września 2025 r. w centrum kongresowo-wystawienniczym Hungexpo Budapest. Ta najważniejsza konferencja marketingu afiliacyjnego gromadzi najlepszych w branży marketerów, reklamodawców i innowatorów technologicznych na dwa dni networkingu, nauki i rozwoju biznesu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AI Opportunity Score firmy Meta jest teraz dostępny dla wszystkich kont reklamowych
2 min czytania

AI Opportunity Score firmy Meta jest teraz dostępny dla wszystkich kont reklamowych

Meta zakończyła globalne wdrażanie funkcji Opportunity Score na wszystkich kontach reklamowych, po wstępnych fazach testowych, które rozpoczęły się na początku tego roku. Narzędzie optymalizacyjne oparte na sztucznej inteligencji ma na celu pomóc reklamodawcom poprawić wyniki kampanii poprzez systematyczne rekomendacje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+