1 min czytania

Czym jest Cross Selling?

Cross selling to taktyka sprzedażowa, która polega na oferowaniu dodatkowych produktów lub usług obecnym klientom. Up selling to podobna taktyka, ale mająca na celu zaoferowanie droższego produktu.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

Cross selling to taktyka sprzedażowa, która polega na oferowaniu dodatkowych produktów lub usług obecnym klientom. Up selling to podobna taktyka, ale mająca na celu zaoferowanie droższego produktu. W cross sellingu produkt nie musi być droższy, ale może być dodatkiem. Na przykład klient kupuje telefon komórkowy, a sprzedawca oferuje dodatkowe akcesoria, takie jak etui na telefon komórkowy lub kartę pamięci. Taki cross-selling dotyczy nie tylko sklepów internetowych, w których dodatkowe produkty lub usługi mogą być wyświetlane w momencie zakupu, ale także sprzedaży bezpośredniej, w której sprzedawca oferuje dodatkowe produkty lub usługi bezpośrednio kupującemu.

 

 

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
YouTube, TikTok i Instagram odpowiadają teraz za 60% odkrywania produktów
3 min czytania

YouTube, TikTok i Instagram odpowiadają teraz za 60% odkrywania produktów

Podczas gdy firmy inwestują 90% budżetów SEO w Google, ich klienci szukają gdzie indziej. Analiza 1,5 miliarda wyszukiwań przeprowadzona przez agencję Rise at Seven pokazuje, że Google ma obecnie zaledwie 34,5% udziału w całkowitej aktywności wyszukiwania. A reszta? YouTube, TikTok i Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Włochy wzywają UE do opodatkowania paczek o niskiej wartości dwa lata wcześniej
2 min czytania

Włochy wzywają UE do opodatkowania paczek o niskiej wartości dwa lata wcześniej

Włoski minister gospodarki Giancarlo Giorgetti zwraca się do Unii Europejskiej o przyspieszenie opłaty od paczek o niskiej wartości z 2028 na 2026 rok, donosi Reuters. Według Giorgettiego, UE potrzebuje „silnych i szybkich” przepisów przeciwko tanim i nieuregulowanym produktom spoza UE.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Black Friday 2024: Co liczby mówią o e-commerce w Grecji
4 min czytania

Black Friday 2024: Co liczby mówią o e-commerce w Grecji

Piątek nadal służy jako jeden z najważniejszych punktów odniesienia dla sektorów handlu detalicznego i e-commerce. W Grecji przekształcił się z nowości w wydarzenie zakupowe o ugruntowanej pozycji, kształtujące oczekiwania konsumentów i testujące gotowość operacyjną sklepów internetowych co roku w listopadzie. Dane z 2024 r. pokazują nie tylko sposób, w jaki greccy konsumenci robią zakupy, ale […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz