1 min czytania

Czym jest Cross Selling?

Cross selling to taktyka sprzedażowa, która polega na oferowaniu dodatkowych produktów lub usług obecnym klientom. Up selling to podobna taktyka, ale mająca na celu zaoferowanie droższego produktu.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

Cross selling to taktyka sprzedażowa, która polega na oferowaniu dodatkowych produktów lub usług obecnym klientom. Up selling to podobna taktyka, ale mająca na celu zaoferowanie droższego produktu. W cross sellingu produkt nie musi być droższy, ale może być dodatkiem. Na przykład klient kupuje telefon komórkowy, a sprzedawca oferuje dodatkowe akcesoria, takie jak etui na telefon komórkowy lub kartę pamięci. Taki cross-selling dotyczy nie tylko sklepów internetowych, w których dodatkowe produkty lub usługi mogą być wyświetlane w momencie zakupu, ale także sprzedaży bezpośredniej, w której sprzedawca oferuje dodatkowe produkty lub usługi bezpośrednio kupującemu.

 

 

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał
3 min czytania

Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał

Żadna technologia nie ma obecnie tak głębokiego wpływu na świat biznesu jak sztuczna inteligencja. Wciąż pojawiają się nowe narzędzia, a coraz więcej firm integruje je ze swoimi procesami. Sztuczna inteligencja robi również furorę w handlu elektronicznym – od tworzenia treści i rekomendacji produktów po lepszą obsługę klienta i zapobieganie oszustwom. Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Treści edukacyjne podbijają wyszukiwarki
6 min czytania

Treści edukacyjne podbijają wyszukiwarki

Jeszcze do niedawna wprowadzanie pytań i zapytań do wyszukiwarki było całkowicie naturalne. Dziś sytuacja uległa zmianie. Oprócz tego, że do gry wkracza sztuczna inteligencja, ludzie coraz częściej szukają odpowiedzi bezpośrednio w mediach społecznościowych. Zamiast Google, otwierają TikTok lub Instagram i oczekują szybkich, praktycznych wyjaśnień, najlepiej w formie krótkiego wideo. Tego typu treści, znane jako treści […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Przeczytaj artykuł
Zaawansowane funkcje Google Analytics 4
13 min czytania

Zaawansowane funkcje Google Analytics 4

Google Analytics 4 to nie tylko kolejna wersja Google Analytics, ale zupełnie nowe podejście do analizy danych użytkowników. Oferuje kilka zaawansowanych funkcji, które pozwalają na bardziej efektywną pracę z danymi i uzyskanie głębszego wglądu w zachowania odwiedzających. Jeśli chcesz uzyskać dokładniejszy wgląd w swoich klientów i zoptymalizować kampanie marketingowe, nadszedł czas, aby poznać zaawansowane funkcje […]

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+