1 min czytania

Czym jest aplikacja do płatności Peer-to-Peer (P2P)?

Aplikacje płatnicze Peer-to-Peer (P2P ) to platformy cyfrowe, które umożliwiają osobom fizycznym przesyłanie pieniędzy bezpośrednio do siebie nawzajem bez pośredników, takich jak banki. Aplikacje te, takie jak Venmo, PayPal, Cash App i Zelle, umożliwiają bezpieczne i szybkie transakcje poprzez łączenie kont bankowych użytkowników, kart debetowych lub kart kredytowych.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

Aplikacje płatnicze Peer-to-Peer (P2P ) to platformy cyfrowe, które umożliwiają osobom fizycznym przesyłanie pieniędzy bezpośrednio do siebie nawzajem bez pośredników, takich jak banki. Aplikacje te, takie jak Venmo, PayPal, Cash App i Zelle, umożliwiają bezpieczne i szybkie transakcje poprzez łączenie kont bankowych użytkowników, kart debetowych lub kart kredytowych.

Jak działają płatności P2P

  1. Konfiguracja konta: Użytkownicy tworzą konto przy użyciu adresu e-mail, numeru telefonu lub profilu w mediach społecznościowych.
  2. Źródło finansowania: Konto bankowe, karta debetowa lub karta kredytowa są połączone.
  3. Transakcja: Płatności są wysyłane przy użyciu adresu e-mail odbiorcy, numeru telefonu, nazwy użytkownika lub kodu QR. Środki mogą być przechowywane w aplikacji lub przelewane na konto bankowe.

Zalety

  • Szybkie i wygodne przelewy pieniężne.
  • Prywatność danych finansowych.
  • Idealny do dzielenia rachunków lub płacenia handlowcom.

Wady

  • Ryzyko oszustw lub przypadkowych przelewów.
  • Opłaty za korzystanie z karty kredytowej lub natychmiastowe przelewy.
Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał
3 min czytania

Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał

Żadna technologia nie ma obecnie tak głębokiego wpływu na świat biznesu jak sztuczna inteligencja. Wciąż pojawiają się nowe narzędzia, a coraz więcej firm integruje je ze swoimi procesami. Sztuczna inteligencja robi również furorę w handlu elektronicznym – od tworzenia treści i rekomendacji produktów po lepszą obsługę klienta i zapobieganie oszustwom. Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Treści edukacyjne podbijają wyszukiwarki
6 min czytania

Treści edukacyjne podbijają wyszukiwarki

Jeszcze do niedawna wprowadzanie pytań i zapytań do wyszukiwarki było całkowicie naturalne. Dziś sytuacja uległa zmianie. Oprócz tego, że do gry wkracza sztuczna inteligencja, ludzie coraz częściej szukają odpowiedzi bezpośrednio w mediach społecznościowych. Zamiast Google, otwierają TikTok lub Instagram i oczekują szybkich, praktycznych wyjaśnień, najlepiej w formie krótkiego wideo. Tego typu treści, znane jako treści […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Przeczytaj artykuł
Zaawansowane funkcje Google Analytics 4
13 min czytania

Zaawansowane funkcje Google Analytics 4

Google Analytics 4 to nie tylko kolejna wersja Google Analytics, ale zupełnie nowe podejście do analizy danych użytkowników. Oferuje kilka zaawansowanych funkcji, które pozwalają na bardziej efektywną pracę z danymi i uzyskanie głębszego wglądu w zachowania odwiedzających. Jeśli chcesz uzyskać dokładniejszy wgląd w swoich klientów i zoptymalizować kampanie marketingowe, nadszedł czas, aby poznać zaawansowane funkcje […]

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+