1 min czytania

Co to jest wskaźnik rezygnacji z subskrypcji wiadomości e-mail?

Wskaźnik rezygnacji z subskrypcji wiadomości e-mail mierzy odsetek odbiorców, którzy rezygnują z przyszłych wiadomości od nadawcy. Oblicza się go, dzieląc liczbę rezygnacji z subskrypcji przez liczbę dostarczonych wiadomości e-mail, a następnie mnożąc przez 100.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

Wskaźnik rezygnacji z subskrypcji wiadomości e-mail mierzy odsetek odbiorców, którzy rezygnują z przyszłych wiadomości od nadawcy. Oblicza się go, dzieląc liczbę rezygnacji z subskrypcji przez liczbę dostarczonych wiadomości e-mail, a następnie mnożąc przez 100. Odbiorcy zazwyczaj rezygnują z subskrypcji za pomocą linku w wiadomości e-mail. Ta metryka ma kluczowe znaczenie dla e-mail marketingu, wraz ze współczynnikami otwarć, współczynnikami klikalności, współczynnikami odrzuceń i współczynnikami konwersji. Wysoki wskaźnik rezygnacji z subskrypcji może sygnalizować problemy z treścią lub częstotliwością wysyłania wiadomości e-mail. Marketerzy wykorzystują te dane do udoskonalania strategii i poprawy utrzymania subskrybentów.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Najlepsze strategie marketingu cyfrowego dla małych firm w 2025 roku
23 min czytania

Najlepsze strategie marketingu cyfrowego dla małych firm w 2025 roku

Doświadczenie z wieloma sklepami internetowymi pokazuje, jak technologia i relacje napędzają wzrost. W 2025 r. sprawdzone strategie obejmują SEO, AI, content marketing, PPC i budowanie społeczności – większość z nich wymaga jedynie czasu i wysiłku, a nie dużych budżetów. Ponieważ sztuczna inteligencja jest obecnie niezbędna do utrzymania konkurencyjności, przyjrzyjmy się najskuteczniejszym podejściom eksperta Selltoro, Jana […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Przeczytaj artykuł
Jakie są trendy w marketingu wielokanałowym w 2025 roku?
2 min czytania

Jakie są trendy w marketingu wielokanałowym w 2025 roku?

W 2025 r. sprzedawcy internetowi staną przed bezprecedensowym wyzwaniem: uwaga konsumentów jest podzielona na niezliczone aplikacje, platformy i urządzenia. Ostatnie badania pokazują dramatyczną zmianę w zachowaniu konsumentów – oglądalność telewizji linearnej spadła poniżej 50% całkowitego czasu spędzanego przed ekranem.

Przeczytaj artykuł
Trump grozi UE nowymi taryfami celnymi
2 min czytania

Trump grozi UE nowymi taryfami celnymi

Według agencji Reuters, prezydent USA Donald Trump określił praktyki handlowe UE jako „bardzo, bardzo złe” dla Stanów Zjednoczonych i ogłosił plany nałożenia nowych ceł na UE 21 stycznia. Potencjalnie poważna zmiana w handlu USA-UE może wynikać z deklaracji Trumpa w Białym Domu, że cła są „jedynym sposobem” na osiągnięcie uczciwych stosunków handlowych.

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+